Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Saturday, March 14, 2009

Motip?!!!!




Korang tahu apa yang aku rindu?! Tengok gambar-gambar ni.... ermmmm....
  • I miss my long hair!!!!!! seyes aku suke rambut panjang... awat rambut ni lambat nak panjang ni?! haizzzzzz.... walaupun agak susah nak jaga sbb rambut aku,kan jenis kerinting and kering... so susah la sikit nak jaga... tapi tak pa aku pikir balik, 'beauty is pain' hahah rasakan nak cantik kenalah berkorbankan.... perasan la pulak cantikkan... walaupun berambut panjang ni agak rimas, dan muke nampak tua... tapi aku ok je kot :(
  • Cermin mata murah aku tu... Pidah pakai buat datok ok! Bukan mahal... beratus pun idok... aku bukan pengemar cermin mata yang mahal2 ni... sbbnya aku suka suki letak barang... and aku pakai cermin mata most time... kadang2 gedik je aku pakai lense.... cermin mata ni aku beli dengan Jay kat jonker walk... harge RM 22 je.... hahaha.... beli sbb panas giler ok time tu! sampai pening kepala aku... Jay belanja... ahak! Anyway sangat kecewa sbb fashion sekarang cermin mata lalat tak pun jenis cermin mata artis masuk mahkamah... ar tak minat... kalau pakai rasa nak tutup satu muke... bengong adik ku tu tau... tahu la murah dia kata... dah patah.... ko pakai ke ko gigit?! hampeh!!!!
  • And i miss Jay..... 29 jun.... cepat la sikit!



The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

2 comments:

Suraya said...

aku lagi suka rambut ko panjang. biar panjang utk kawin. senang nak buat sanggul. tak yah guna rambut palsu.

Suki Cida said...

Superstar
Yah aku suke cadangan ko... heheh ermmm lambat la rambut aku nak panjang:(