Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, May 28, 2009

Cerita tak habis lagi ni....

Tak habis lagi cerita weekend lepas...cis! banyak benda nak buat eh... tak pa, aku buat entry ni sbb suami ku kuar mencari rokok...cari alasan je tuh nak kuar! kasih mu telah berubah... dulu blm kawin, ko sanggup bawak aku, ahak! kini telah tiada.... chewah drama kena lebih.... uhuhhu


Ok tak yah mengarut.... lepas si abang nizam dengan kak nadiah balik...kitaorg cadang nak gi tengok wayang... al maklumla Cik gu Herry nak velanja... wah perkara ini jarang jarang berlaku... tapi sebelum kitaorg kuar, MIL call bagitahu diorg makan kt precien 14... jeng jeng jeng... aku ok je la...cik gu herry gemuruh tak? Mamat tu macho mana leh gemuruh...
Aku :- Herry... ko ok ke? akak nak jumpa family Zamani kejap. Lepas tu kita gi ok...
Herry :- Eh tak ada hal...ramai ke?
Zamani :- Semua adik2 aku... cume 'yang tu' je la tak ada...

Ahak! ada faham? muahahaha....

Maka kami pun ke precient 14... oooo cari sendiri... anyway kalau kawasan putrajaya ni tak la payah cari... tapi kami sampai agak lambat... Mak, abak dan adik2 yang lain dah habis makan... dah nak gerak balik dah pun, tapi aku ajak Mak dengan abak singgah umah ibu sbelum balik... so mak dengan abak setuju...

Suami ku jadi pilot... hahah... perjalanan dekat je, tpi dah telajak la pulak...habis satu putrajaya dia jelajah...

Ibu, ayah, mak and abak

Agak mengelabah sbb umah baru ni ibu dengan ayah tak beli stok barang macam kat umah klang... so barang pun very the limited gitukan... hidang air bergas je... tak sesuai... nak buat air panas pun, tah mana-mana je ibu letak barang... kot2 tak ada...hua hua hua... dah la dr ruang tamu dah leh nampak dapur terus.

Cik aisyah yang rajin melayan adik 'botak' dia... terkekek si Liya gelak...

Aisyah dah kurang 70% malu2... dah boleh bual2 dengan aku... tapi still aku pegang dia tak nak... kalau nak, boleh je kipnap... heheh aku kan suke kipnap anak org... hua hua hua...sila jaga anak anda bebaik... kalau tak aku ambik... hehehehe


Cis! camera ko tak cukup cangih la Herry...harap je mahal... gambar gegar jugak! Meh bagi je kat aku... wakakaka....motip????? erkkkkk

Diorg tak stay lama... sekadar singgah dah alang2 kat Putrajayakan... terima kasih semua.... muaksssss....


The Half Blood Princess
-With me,You'll Never Walk Alone-

No comments: