Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Monday, May 4, 2009

Countdown babeh!

~6 hari lagi... aku jadi isteri org~

Last week semuanya ok... tak ada hal... relex je rasakan... tapi ari ni bangun pagi, denyutan jantung aku bergerak luar biasa... macam aku lari 100m... (al-maklumlah aku naik 10 anak tangga pun dah penat nak mampus, kalau 100m ni rasa macam dah lari dr Klang ke Melaka dah... larat ke?) bila tengok ari ni 4 May 2009...

Lepas dr tu aku terus jadi tak tentu arah... ibu bual dengan aku, pikiran aku terawang2... jangan cakap ibu... sampai lupe nak sms Zamani... ahak! tulun...tulun.... gugurl takut ni... overkan...

Anyway to all reader,doa2kan semoga semua berjalan lancar...

Semalam jumpa Zamani... mamat tu relex je... weiii tak takut ke? walalalal giler hebat ko! aku banyak termenung dah semalam... dia dok sergah! haizzzz jatuh la air muke Half Blood Princess kecut perut nak kawin... lalalalala... ni jap lagi dia baca entry ari ni, dia gelak syaiton la kat aku...confirmmmm bebeh! Ok nak buat kerja... Harap maklum isnin depan nak coti 3 hari....

Ada apa? eh?

That time dah ada SUAMI maaaa.... so harap maklum ;)

The Half Blood Princess
-With me,You'll Never Walk Alone-

12 comments:

Wahizah said...

Hi Cida, I'm your silent reader. Suka baca ur blog ni.

I just want to wish you on ur nikah day. Selamat Pengantin Baru. Senyum selalu ok.

Suki Cida said...

wahizah
wah thanks dear...thanks for the wish and the support... selalu tinggalkan jejak u kat my blog ok. i would like u to come my wedding reception on this aug... :)

Che Ta said...

cant wait to welcome you to the club!
we can fren-fren aa, jgn malu2 tau!

Baby Angel said...

congratulations kak shida, for your pernikahan in 6 days time!

Sorry I cant be there to witness the ceremony... All the best of luck to you & abg zamani....

Semoga bahagia dan berkekalan hingga ke akir hayat :)

Tahniah again :)

Suki Cida said...

che ta
Alamak! aisemennnn...mcm ner leh jumpa eh... hehehe... kantoi la pulak... heheh

Baby angel
Alah... it ok... but weding reseption kena dtg ok... nikah pun sbb last minit je ni... tetiba jekan... :)

ieda said...

Dag dig dug...dag dig dug... lepas nikah boleh la berdangdut...

left 6 more days... tunggu je hari nikah.. jangan pengsan tau... takut ada orang lain ganti tempat kau jer..

he he he

NeenaAnuar said...

AGAIN............. "Jaga2 Cik Cida... En. Zamani akan berada disebelah anda dlm masa beberapa hari saja lagi" miahahahhahahaha.. :DD

jeng.. jeng.. jeng...

Suraya said...

eleh, zamani tu pasti berdebar gak tu. tapi seperti yg aku kenali.. zamani ni macho, kalau gelabah ke apa ke tak penah tunjuk.. dlm hati, tuhan je tau. hehehe...

p/s:i'll be there for you sis!!

Suki Cida said...

zuraidah
dangdut?! cis!!! hahaha aku akan pastikan aku tak pengsan... siapa gerangan minah yang tak sedar diri nak mengantikan tempat aku tu? hahahah

Neenaanuar
Hahah tu pasal... confirm terkezut eh tengok2 ada org kat sebelah...

Suki Cida said...

Superstar
ha yer ke? tapi gitulah aku panic giler2 dia relex je... ya harus ko dtg! jangan tak ado... aku geget ko

Mr. Ana said...

hmm.....semoga berbahagia....rajin2 la semayang ek .....

Suki Cida said...

Mr ana
erkkkkkkkkk..... insya Allah... :-??