Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Friday, May 29, 2009

New Header...

Nampak barukan? Cube teka siapa yang buat????

Semalam balik kerja, aku di marahi oleh en suami...sedih ku rasa...sob sob ~drama kena lebih~ maklumlah dah terbiasalah, dia kata aku terhegeh2 bukak pintu sbb dok syok telek surat yang aku ambik kat peti surat...


Apa lagi... akakkan very the manja... tersentap arrrr.... akak pun apa lagi... campak beg kemudian lari...lari...lari....dengan penuh emosi terus masuk bilik, TERJUN katil, menangis2 ~hahah drama maaa...kata pelakon popular~


Ha! Korang percayalah kata aku... aku campak beg??? mau Zamani campak aku,kan?


Dia dah tinggi suara, aku pun maleh nak layan... naik bilik... boleh tertido... sedar2 kul 7 malam... ku ingat 7 pagi... tahu takut suami tak ada kat sebelah... sian dia tertido kat ruang tamu... so aku mandi, solat... turun bangunkan dia... suruh dia mandi semua...sbb nak gi umah mak lepas tu...


Eleh aku tahu Zamani pun tersentap sama sbb aku terus masuk bilik... proteskan, selalu tanya dia nak air ke tak... kalau nak makan aku goreng nuget sementara nak kuar makan malam... kali ni nan ado... kuikukui... isteri durhaka!


Tah bila dia buat header tu... panggil aku macam gangster kampung dusun! Ingatkan apa... sbb konon jual mahal la... sekali... alamak! tantiknya...


Maka ini la hasil header


Panjangkan cerita aku... aku ni suke la bercerita...padahal motip entry satu je... aku nak bagi tahu header blog aku ni Zamani yang buat... hahahah... boleh masuk anak wayang ni... hehehe...


chow!


Hubby... i lap you...





The Half Blood Princess
-With me,You'll Never Walk Alone-

5 comments:

ღ lie _nurulz ღ said...

alahai..cutenya la budak yg kiss tu.

pstt...minta tolong abe zamani buat header utk saye boleh x...heee

Suki Cida said...

lie-nurulz
nasib baik anak nurul lelaki eh... kalau tak boleh tengok mude dia selalu so that boleh secute budak ni...anyway anak nurul lagi cute daaaaaa....pasal header tu kena la tanya abang zam sendiri... boleh en zamani?!

Deqna said...

wah suwitnya en zamani wat kan header tul blog isteri tersayang... bagus2.. camnielah kasi support kat bini sendiri..

Lazyf... said...

swit kapel.....huhuhu

Suki Cida said...

denqa
heheh... tu dtg dia punya rajin... kalau tak dia malas

lazyf
thanks :)