Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, May 26, 2009

Oh! terkembang suda...

Salammmmm....wah tetiba mud ku gumbira segumbiranya!


Sbb???? Korang ni best ar...lap you all la! Aku selalu ingat blog aku ni tak syokkk... maklumlah acik selalu merapu je... rasa nak tulis je aku tulis...seyes aku mmg tak pandai nak berkata-kata, tapi aku hanya pandai menulis... nak luahkan isi hati kat Zamani pun susah ok... percaya tak? Kalau kata i love you pun kalau boleh tak nak pandang muke... alahaiiii menyampah! Zamani lagi la.... laki aku tu kalau bercakap, jiran sebelah umah pun dengar...cube kalau aku cakap "B... love you...." Dia jawab? selagi boleh dia tak mo semut dengar... kuikuikui.


That y enty aku ni banyak sangat cerita... sbb aku ni kalau nak ikut very the pendiam... so tulis je la... tapi time sekolah dulu awatla aku bencik karangan ha?! che che wa!


Asal aku happy...


Sbb semalam ada reader komen dia suke baca blog aku... aisemen! Terharu la pulak bila dia kata hubby dia pun suke baca blog aku.... alamak! Lelaki masuk secret of chamber?!!! yang aku tahu Zamani je la yang dok folo perkembangan binik dia... tak pa...layannnn... so aku pun masuk la dlm blog minah ni...lagu dlm blog dia best ooooo.... so layan... baca entry-entry dia... sis anna... oh tak ada kena mengena dengan Ana NorZamani family yah... kalau kamu tak kisah, besarkan font bole? akak ni dah tahap rabun jin dah... tapi dlm membaca...ku terbaca dialong antara miss Anna dengan hubby dia... ahak!


Nampak tak? Blog Sis Sukicida tu romentik... wahhh kembang semangkuk sudah...


Terima kasih yer... teruslah bagi sokongan membaca... aku paling takut kalau ada org kritik blog akukan... yer la... takut ada yang busan pulak... tapi macam aku cakap la... if u dont like than stop reading sbb aku menulis tuk tatapan aku sendiri... sambil2 tu bagi suami aku tu infomasi sikit, sbbnya aku suke diam kalau aku tak puas hati...


Terima kasihlah Anna... nak link ur blog tak leh lak... blogger ni! Tampo jugak laju2...apa hal pun tak tahu... http://whisperingmoment.blogspot.com


Pada silence reader... jangan la baca je... tinggalkan jejak... boleh kenal2... tapi nak tinggal jejak nak buat aku sedih2, sakit-sakit baik jangan... aku fire kang!nak? nak?

Oh tak lupa pada ikhmar! thanks alot yer on entry cik gu herry tu... akak sendiri tak buat that entry lagi... heheheh... thanks yah...nnti minta cik gu hery belanja ais kerim ok!



The Half Blood Princess
-With me,You'll Never Walk Alone-

4 comments:

Hasra_Razali said...

Wahh..kena panggil Dr.Love dah la sekarang ek...Romantik sudaaa...:-)

Suki Cida said...

hasra
jangan jelesssss.... hehehehe... dah ada title sekarang :p

Suraya said...

korang memang romantika d'amor! hahaha.. teruskan. selamat maju jaya menjadi seperti aku dan kerry! hehehe

Suki Cida said...

sukicida
yes puan sue... akan ku kekalkan jadi romantika di amor seperti kamu dan en suami mu... uhuhuu...