Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, June 11, 2009

16 Jun will be the day...

Harap-harap 16 jun ni segalanya akan terjawab... aku tak senang duduk dah ni... kui kui kui... kalau ada mmg rezeki... :) harap2 biar la ada rezeki tu eh... cepat la 16 Jun! bikin wa tertanya-tanya daaaaa....will let u know ;) sekarang simpan je... yang tahu buat2 tak tahu... yang tak tahu... teruskan tertanya... kuikuikui...


The Half Blood Princess
-With me,You'll Never Walk Alone-

7 comments:

HasraRazali said...

16 JUNE? Lagi 5 hari ajer lagi...ngaper ek??

pssttt...aku rasa cm tak dpt nk kuar lerh ahad ni...ada halangan sikit ler..:-(

Che Ta said...

rasa mcm tau je.. ekeke

Suki Cida said...

HARSA
ada la... nanti aku bagi tahu ko ok... ooo kalau tak jadi tak pa... let me know kalau jadi nak kuar ok...

Che ta
ahak! shhhhh.... heheheh

chempaka said...

cik cida...jom join the club !!! jawapan sy dah terjawab!!hikhik....

mai said...

me tau me tau!!tp xmo bgtau Cida..lalala

Deqna said...

apa nie? citerlah cida takmo lah rehsia2...

tapi cam leh hidu2 jer..hehe

Suki Cida said...

chempaka
seyes???? alaaaa happy for you dear...mmg berharap sangat join the club... anyway congrate... pray for me as wel yah

mai
heheh tul la tu puan mai... tapi diam diam eh... kih kih kih

deqna
heheheh... tahu ek??? doa la... nanti kalau lepas tu i let u know...