Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Saturday, June 27, 2009

Aksi paling manja....

[Turn mud sedih... cerita sedih ni]

Dulu kami rapat... ke mana pasti berdua... dia sanggup tinggalkan segalanya di sini tuk bersama saya di Penang... makan sepinggan, minum secawan... tido sebantal... lepas saya kawin dia dah tak ada kawan... so.... minggu ni saya balik umah mak... saya paling rindu dia....

>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>


Pengakuan iklas dr sang lelabah...

Wa terkedek kedek lariksssssssssss


The Half Blood Princess
-With me,You'll Never Walk Alone-

7 comments:

anna =) said...

muahahahahaha...lawak gile...tip top..mmg terbaik dr ladang lah..heheheeh

Hasra_Razali said...

Waahhhh? Siapa kah gerangan org disebelah nya itu yer?? ahaks!!

~mnjawab komen ko...aku takde ler rasa nk org perak, tp nya saje suka2....nk belajaq ckp kedah tak reti sgt ler..~ ahaks!

anna =) said...

ehem2..kak hasra...ekekekekekeke

Suki Cida said...

anna
susah nak dtp ooooo... kah kah kah...

hasra
tanya la pulak... ahahaha... tak pa, aku pun tak reti... tak pa... ada org suri mengajar

Anna
Ahak2.... dia buat2 tanya la pulak... heheheh

Deqna said...

hahaha kelakar lah husband cida nie.. dia memang takleh dipisahkan lah ngan adik dia tuh yer..

Sang Lelabah said...

Uiks! Isteriku..
Oooo...carik pasal ek?

Suki Cida said...

deqna
mmg, dah jumpa, balik call... dah call jumpa balik... heheheh

Sang lelabah
ampunnnnnn tuanku!