Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Friday, June 12, 2009

Kasut baru saya...

Cerita pasal siapa???? Budak ni... kurang malu dah dengan aku... she so sweet yesterday... penuh bergaya... sbb tu best kalau ada anak perempuan... boleh solek2kan diorg... dressingkan diorg sbb perempuan banyak sangat barang yang cantik2... and yang best doter rapat dengan mak oooo.... but of coz, Zamani pikir sebaliknya la... lelaki boleh jaga adik2... tanya ijat (SIL) 4 org abang rasa-rasa terlebih jaga ni... heheheh...


Aisyah beli kasut baru... keletak keletuk bila berjalan...posing ala ala j low every time aku cube ambik gambar dia... aku tanya...

Mak long :- Cantik aisyah malam ni... siapa punya birthday malam ni???

Tiada jawapan... still main2 rambut dia... sambil tersenyum-senyum sogan...tapi aku tak putus asa... terus tanya...

Mak long :- Wahhh cantik kasut aisyah... beli kat mana?

Aisyah :- Giant...

Sambil gerak2kan kaki... chewah nak tunjuk kasut sebenarnya tu...

Mak long :- Siapa belikan?

Aisyah :- Tok mama belikan...
Maklong :- Alaaaaa asal tak belikan mak long? Bagi mak long ni bole?

Aisyah :- Tak boleh... mintak la tok mama...

Mau mak long kena flying kick dengan tok mama mintak kasut.... kih kih kih.... time aku kata nak ambik gamba kasut aisyah siap diri silang kaki you all... tapi gambar gerak sbb dia tak boleh balance... suruh buat lagi dia sudah malu daaaa

Yang ni si Aliya punya... sangat comel... kan??? tapi sebelah je... sebelah lagi mana???

Aliya yang bosan...mak long ni lama benau nak ambik gambar... lama dah tengok tak ada apa pun!!!! Kuang kuang kuang... En Zamani... hang selalu kata muke aku muke ketat... how dare you husband! Muke ketat muke macam Aliya ni... heheheh.... ampun che taaaaa..... susah betul dia nak senyum *wink wink*..anyway bila agaknya saya boleh dpt fon baru yang quality gambar lagi elok ehhhhh *posing mengoda arah Zamani* bila??? bila??? sang lelabah?!! Tell me!

Oh tidak suami ku pengsan! Bini ku mata duitan... kui kui kui... bersyukur yang apa yang ada... cit aku dpt membaca detik atinya...
Oh cerita pasal birthday Fifi??? kul 12 nanti... harap bersabar... bak kata SIL aku... sila TUNGGI...kah kah kah... ku ingat perkataan tu sampai mati... kuang kuang kuang... ampunnnnn ijatttttt (Gelak syaiton)

The Half Blood Princess
-With me,You'll Never Walk Alone-

4 comments:

Hasra_Razali said...

Alor..pakai ajer ler hp yg ada, hang kurang nya ada camera dah..

Cm aku?? Ada hp mahal pun, apa citer?? Bagi HADIAH kt org...aku susah2 bayar, org sedap2 bergaya!!! huh...tak leh ingat pasal hp...asal sbut hp ajer, hatiku berkecai..:-((

Suki Cida said...

hasra
hadiah ko panggil? kalau aku dah panggil pencilok cara halal... kui kui kui... tak pa... bukan rezeki ko pakai fon tu... beli fon baru... banyak yang cangih... wakafkan aje

ana izzati said...

hamboi2...suke ye gelakkan org..hahahahahahahaha....

Suki Cida said...

zaty_d
suke...hahah best sangat... kihkihkih