Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Monday, June 15, 2009

Wanna share sume thing punny

Since weekend aku habis masa dengan anak buah Zamani... maklumla kitaorg dah mesra alam dah... aku main dengan dia, konon niat nak buat cookies la...KONON Je!!! tangan aku tak berseni... tak ada rupa pun...tapi yang best tetiba

Aisyah :- Ini aisyah...
Aku :- Kenapa pulak aisyah?
Aisyah :- Yer la...aisyahkan rambut kerinting...
Aku terdiam... ahak!

Aku :- Oh bukan aliya?
Aisyah :- Bukan... adik aliyakan botak...mana ada rambut...
Aah mak long lupa daaaaaaa.... aku pun buat la muke Aliya....
Aku :- Macam ni ke aisyah muka liya?
Aisyah :- Ha... boleh la tu...
Adehhh budak sekarang... lepas main playdoh, dia ajak aku main kaler2... aku mmg tak larat, nak baring tapi ajak dia naik, dia nak ikut....wah ajaib ni... so dengan tu aku main la kaler atas katil Ijat...bebual dengan aisyah yang bz kaler
Aku :- Shah nanyi la...mak long boring la
Aisyah :- Lagu apa?
Aku :- Lagu situasi, macammana?
Dia diam...tekun kaler...
Aku :- Cepat la... 'inikah revolusi, atau hanya ilusi, bagaikan mimpi jadi reality'...lepas tu apa???
Aisyah :-Itu lagu revolusi... bukan situasi la mak long
Mak long gelak setan dah time tu... adeh!!! siap correction tu!
Aku :- Habis lagu situasi macammana???
Oooo muke mak long dah kebas oooo! nasib ko je ada dlm bilik tu kan shah?
Aisyah:- Dan bila kau menghilang...musnah
Stop... dia malu2... kah kah kah... aisyah.... jom mak long daftar hang 'jangan lupa lirik nak?' muahahaha... giler hebat budak sekarang kan kan kan?
Ok time kerja!!!! 10 kali aku bagi tahu time kerja, tapi entry still updatekan kan kan?


The Half Blood Princess
-With me,You'll Never Walk Alone-

3 comments:

Hasra_Razali said...

Hahahaha....kelakar! Bagus tu si aisyah ni....try suruh dia asma ul-husna la....kalau dia leh lawan mak long..mmg salute!

Suki Cida said...

hasra
asma ul-husna? hagak2 la... ko perli eh? mentang2... heheheh...

Suki Cida said...

hasra
asma ul-husna? hagak2 la... ko perli eh? mentang2... heheheh...