Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, July 9, 2009

Happy Birthday SueKerry

STICKY NOTE FOR TODAY...
(ENTRY BARU? TENGOK LA KAT BAWAH KALAU ADA)

Birthday Myspace Graphics

Hapy Birthday dear Sue...


Thank you for being such wonderful friend... setiap apa yang kau dah buat tuk aku, aku hargai sangat2... thanks for being with me... susah senang sama-sama dan mengajar aku erti sahabat...



Wish you all the best... semoga panjang umur dan di murahkan rezeki selalu... sekiranya sepanjang persahabatan ni ada silap dan aku ada buat ko berkecil hati, aku minta maaf sbb kadang2 aku tak sedar apa yang aku buat boleh menyakiti hati kau... so gurl friend.... happy birthday...

~Kau seorg kawan yang sangat tabah, kuat semangat dan tak pernah kenal erti putus asa~


The Half Blood Princess
-With me,You'll Never Walk Alone-

2 comments:

Deqna said...

Happy birthday to Sue yg cantik manis. Semoga bertambah rezeki, bertambah bahagia, bertambah cantik dan bertambah segala2nya..

Superstar said...

Thanks cida & Deqna.. =)

thanks for the entry.. hadiah aku mana? ckp kat zamani aku tunggu hadiah aku!!! :p hehe

sorry ye tak dpt jadi pengapit kau. last minute lak ada sepupu kawin. maaf sgt2 and jgn lupa share with me pasal sanding ko nanti k.. take care!