Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Friday, August 14, 2009

Bantahan telah berlaku!

Ingat pasal entry aku katakan tidak pada rokok???? Ok ada bantahan... memula Zy tegur aku... dia kata dia happy baca entry aku sbb azam Zamani... puji melangit laki aku... Zamani is nice guy... who really think about baby and you... tersenyum lebar aku... dia belum pun berhenti... baru ~ Sahaja aku berhenti merokok~

Pastu dpt lak msg dr Hairy... bunyik sangat mencemas kan... korang ikuti la YM aku dengan Ery eh... Ery... sajer kongsi kat sini...


mohd hairi baharim : kak, aku xsetuju lar


suki_cida007 : setuju apa


mohd hairi baharim : betul2 xpuas hati lar


suki_cida007: asal? awatnya??


mohd hairi baharim : serius ni. Bkn main2 nyer. Bilang ket dia?wahaahaha xleh terima


suki_cida007 : ha? tak faham


Mohd hairi baharim : hilang akal ker dia? ada ker nak stop smoking


suki_cida007 : ko lak tak leh terima hakikat asal? hahahah sengal ko!


mohd hairi baharim : very impossible


suki_cida007 : Terkejut aku! mmg la. Havy smoker laki aku tu... mmg tak leh tapi dia nak try okla, akak tak halang


mohd hairi baharim : Tp aku rasa xmgkin


suki_cida007 : sbb dia pikir pasal baby. hahah kita tengok dulu


mohd hairi baharim : pkir pasal baby?


suki_cida007 : ari ni oklah, tak mo pun ambik satu btg.


mohd hairi baharim: dah lahir nanti merokok blk


suki_cida007 : hahaha bagus la ko! tulis lagi, ku tulis kat blog. biar dia tercabar


mohd hairi baharim : biasla manusia ni kesedaran kejap jer


suki_cida007 :hahah akak tahu, tapi tak mo komen apa-apa


mohd hairi baharim : aku xnak cabar


suki_cida007 : nak buat benda baik biorkan je. dah lama dah janji nak berhenti: takjugak


mohd hairi baharim : tp satu usaha yg baik lar kalo dia succes, tp aku xbg galakan dia benti


suki_cida007 : siot je cik gu hery ni


mohd hairi baharim : encourage dia reduce smoking ok lar kot .hehehe merokok ni xleh benti mengejut nanti kena penyakit mcm member aku, tp just give him a chance lar


suki_cida007 : akak tak pernah halang dia berhenti ry, sbb akak tahu susah


mohd hairi baharim : suh dia hisap rokok light jer


suki_cida007 : dia mmg isap yang lite pun


mohd hairi baharim: suh dia hisap lolipop lak hahahha


suki_cida007 : hahahaha


Erm apa-apa pun kita doa je la semoga laki ku tetap kata kan TIDAK pada rokok... ni kena vote ni... siapa rasa Zamani betul nak berhenti? atau sekadar menjaga hati dan perasaan bininya sahaja??? Bagus la kalau dia nak berhenti... mmg la elok sangat... tapi mendadak macam tu... ermmm aku pun risau... tahu2 ada je perubahannya...


Setahu aku org yang nak berhenti rokok ni banyak perubahan fizikal seperti badan penuh bulu... taring yang panjang... muke yang hijau... wakakaka...pang aku lelaju... isu macam ni bawak main la plak... heheheh... apa pun suami ku... aku akan sokong apa juga keputusan mu... yang penting apa???? SEMANGAT!!!!!










The Half Blood Princess
-With me,You'll Never Walk Alone-

3 comments:

nasaoji said...

hurrmmm....

sokong ajer dah nak benti tu..kan...

Suki Cida said...

nasaoji
thanks... hehehe

Ernie said...

boleh kalau zamani sendiri yang nekad. macam laling saya berhenti sendiri.... mungkin fikir anak-anak jugak kut