Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Friday, August 14, 2009

Bila Ramadhan...Menu wajib!

Aku tahu Ramadhan belum dtg lagi... puasa pun tak ganti... haiyak... sila tampo lembut pipi aku ni... tapikan... aku dah terbayang apa tau uolz....



Ikan terubuk bakar!!!! wahhhh hebat!!!! Aku suke ikan yang banyak tulang... mencabar sikit kalau makan...penuh hati2... aaaa i like... terliuq aku sekarang... tapi aku tak suke cecah air asam... cili kicap ibu mmg padat dengan cili padi... berasap bibir ko... meletop perut ko kan kalau puasa2 buke dengan benda pedas... ah i like...

But to bad... Suami ku mmg jangan harap la nak makan benda yang banyak tulang ni... very the manja tau... mengada takut tercekik tulang... che!

Aku ikut ayah... ayah mmg suke kot makan ikan yang banyak tulang ni... kita org boleh kumpul tulang2 kecik tu... tanpa sebarang kecederaan ok... heheheh... dah di latih dr kecik... chewah cakap besar... aku kalau makan ikan terubuk ke, ikan parang ke, ko jangan bercakap dengan aku.. sbb ku sangat focus... waaaaaaa.... sodapppp...

Mana mau cari ni???? wink wink kat Zamani... *menyampah tul!!! ada je benda yang dia nak aku cari*

Ngeh ngeh ngeh ni la time uji suami... sayang bini tak???? sayang buat... lalalalala....




The Half Blood Princess
-With me,You'll Never Walk Alone-

5 comments:

Hasra_Razali said...

Ikan terubuk bakar! yup sgt sedap..ikan2 ni mmg aku suka..tmbah bakar2....fuhhh...:-)

lidasyah said...

uishh sedap tu.. tp ida suka terubuk yang ada cili kering sumbat tu..

wah sedap.. pastu bakar.. slurppp.. adoi cida terliur dah ni..

harus esok aku buat gak.. ajak hubby pi pasar la...

Sang Lelabah said...

Terubuk bakar ke.. hangus ke.. goreng ke.. rebus ke..sume ku tak makan!

Cik Hasra, sila tahu... Fifi pun tak makan terubuk nih! hahahaha.. welcome to the club!

Suki Cida said...

hasra
ha bagus ada geng!hahahah

Lidasyah
aaaaa.... cida nak terjah umah ida bule????

Sang lelabah
Yer suami ku...isteri mu sedar benda tu... tak paksa makan pun... carikan!!!! ayo... makan tak leh, cari pun tak leh ke???? ewah2....

Hasra_Razali said...

Amboi? ada pesanan utk aku jugak ek? hahaha..tak pe la cida..kita makan dua je kan...dorang makan ler berdua makanan yg tidak mencabar tu...dr situ nmpak KESABARAN kita lebey sikit kan..hahaha..