Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, August 6, 2009

Entry yang ke 1000....

Ok aku tahu jumpa ni tak banyak macam korg punya... berjuta2... tapi aku suke... aku menulis since 17 March 2008 sampai la ari ni 6 aug 2009... entry ni adalah entry yang ke 1001.... dasyat ko cida... kalau ikut satu hari satu entry pun patutnya 400 macam ni...

Nampak sangat aku makan gaji buta eh.... hahahahah... sila tahu... aku suke! Makan gaji bute tapi kerja ku jalan ok!!!!.... korang tak tengok aku menaip... kalau lembab tak ada kuasa aku nak hapdatekan... gue taip tak pandang keyboard ok...chewah belagak... sbb tu ayat gue lintang pukang... Zamani selalu komen

"Kadang2 B baca blog entry ayang, tak faham apa yang ayang cube maksudkan kadang2...." Hahah tak ada kerja aku nak check spelling... ayat tatabahasa aku... habis tulis publish! haha...Jadi kamu2 tu harap maklum je la... nak buat entry banyak2 macam aku kena cepat... lambat2 jangan ko harap ko boleh publish... plus aku suke upload gambar kat opis...laju maaaa... 3 minit dah settle...




Dengan Vangganya.....



Tegar tak aku? tak kot... ada lagi banyak.... heheh tapi aku vangga la... lama aku tunggu nonnnn... thanks to all reader... anda memang best... siapa yang khatam blog aku dr mula sampai habis tu?? wakakak tak bosan ka???? heheheh.... kalau apa-apa terjadi pada blogspot aku ni... menangis tak berlagu... sayang ooooo semua di sini....


The Half Blood Princess
-With me,You'll Never Walk Alone-

1 comment:

Pnut said...

Wahhh baru setahun menulis blog dah 1000 entry...akak tulis blog sejak tahun 2001, eheheh tp entry baru sikit..

cida, pembetulan, bukan IKIP, tapi IKIMfm, eheheh

Cida, amalkan baca surah Yunus untuk dapatkan anak yang elok rupa paras, amalkan baca surah lukman, untuk anak bijak dan patuh, amalkan surah maryam untuk mudahkan bersalin...

AS akak punya pregnancy memang memanjang mc, berminggu-minggu, so akak memang banyak masa di rumah/or kat katil wad, most of the time memang akak akan baca surah yunus dan surah lukman. Lepas solat zohor, at least baca sehelai dua, lps asar baca sikit lagi, lepas maghrib sementera tunggu Isya' memang akan baca surah-surah tu. sambung sikit-sikit lama-lama abeh la setiap surah..

pasal bertudung tu... Insya-ALlah akak doakan terbuka hati cida nak bertudung, cida sangat cantik bial bertudung (tengok pic nikah) sangat-sangat sweet...