Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, August 5, 2009

Sila lihat gosip gosip!

Boleh la pulak time ni bunga telor tersangkut kat baju aku... gigih pengapit2 aku tolong...laki aku banyak bunyik malam tu... dia salahkan aku...ingat aku sajer ke nak sangkut2kan? Ermmm geram... sepanjang malam tu Zamani macam cari salah aku tau... sob sob... ada je tak kena kat mana dia... wei dia tak pernah buat gitu ok...tapi lepas majlis baik giler2... baik ada makna eh yang? ahakkkkk.... ok aku dia tention... kot pembawa budak kena kat dia kot? Lalalalala
OOOo suki cida suda mau tukar hijau ok... bila dia mula salahkan aku... bukan nak tolong... tolong marah pulak... kah kah kah
TAPI APA YANG MENARIK????

Aku pun tak perasan... teruja sangat atas pelamin... sri yanti buat great job... menolong aku cari aksi-aksi menarik pengapit ku... Time ni la putik2 cinta sudah bervungga... wakakaka... sukekan aku kaco diorg??? I like... you like??? meh aku cari lagi sumber2... lalalalala
Jangan mara aaaaa....

The Half Blood Princess
-With me,You'll Never Walk Alone-

5 comments:

LubLy said...

superb service from pgapit...dr starting akak jln baju akak dh tsgkt...ekeke;p

[ LADYKiKi] said...

waahhh pelamin merahhh

fealize_eleanoer said...

tolonggggg...

aku x bersalahhhhh...

aku tiada kena mengena dalam ini gmbrrrr...arhhhh...**buat2 jatuh pengsan mcm director ahmad nisfu**

kekekeke!

**sile jgn percaya! :D =))

mai said...

i like to move it move it!! i like them too!! Afifi tu rambutnyer panjang erk cida??

ღ lie _nurulz ღ said...

wah..!!sangat padan pengapit2 itew..
saya setuju banget..!!hikss..larik!