Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Friday, August 21, 2009

Suami ku yang sakit...uhuk uhuk

Rasa kul 5 pagi kot, aku terasa Zamani dok pusing kiri kanan... ayooo tak senang beta nak beradu... asal ni? Mimpi buruk ke? Takut jugak terkena perut ni, maka ku beralih ke kanan... sambung tido... tapi dia polok aku...so biar la... tetiba dia tolak aku... aku macam pelik dia bangun, masuk toilet... apasal laki aku ni... ku sambung tido...

Tah kul berapa aku perasan dia kuar, than tido balik... sama jugak... half and hour bangun kuar masuk toilet... ni dah kenapa? Sampai la jam bunyik... aku kunci jam setengah jam awal dr sepatutnya bangun, sbb kami jenis malas nak mandi dulu... dua2 besarkan taik mata... you la gi mandi dulu... you ar... you you you...

Tapi pagi ni dia terus bangun... mandi2... pakai baju, time aku nak masuk mandi, dia masuk lagi... oh sudah tak bagus ni...

Bila aku dah mandi, aku tengok dia dah terbaring... habis la baju kerja ko yang oiii... ponat akak gosok... chewah...padahal mak aku gosok... pegang badan dia... very the hot ko! Panic... demam ke?

Dia apa lagi, being such a baby la... polok aku plus merenggek...

"B tak sihat... sakit perut..." Nak gelak pun ada... ala cian...

"Tak yah kerja la... gi klinik ok..." Tak gerak... masih terus memelok... terasa jugak la bahang sbb panas... dia angguk than bangun.

"Nak gi mana?"

"Hantar ayang..."

Nak jalan pun tak larat, nak bawak kereta??? Sudah2....

"I gi sendiri... you tido... balik kerja kita gi klinik ok...kalau tak tahan call me, nanti i antar gi klinik..."

Tapi suami ku yang suci temankan aku turun sampai la aku kuarkan kereta.

Satu lak masalah... lama tul aku tak bawak kereta... mmg sesuatu... tak best langsung!!! Takut pun ada... sampai kereta belakang hon hon aku... saba la... dont you see pregnant lady is driving rite now!???? Chewah emo lak!

Dalm kul 10 aku sms dia tak jawab...may be tido... kul 11 dia sms bagi tahu tak ok...

Maka akak yang suci lagi murni minta permission tuk pulang... sampai ku tengok dia dah rupo org kena tembak atas katil... betul lembik... badan tambah panas... ajak gi klinik terus...

Dah gi klinik nampak ok la sikit... badan tak panas, but menceri toilet merata2... riso pulak aku... ajak makan tengahari, tapi bukan dia yang makan, aku yang mencekik... haiyaaaa....

Lambatnya kul 530 :(

Nak balik la... sbb nak tido... *Gelak pontianak*


The Half Blood Princess
-With me,You'll Never Walk Alone-

3 comments:

nasaoji said...

la, sakit perut silap makan kot...

Ernie said...

looo nape pulak? salah makan ke... siannya nasib posa esok kalau hari susah weiii

Deqna said...

lor.. zamani lak kena cirit birit..
sian... jangan kasi dia gi kerja.. kang mencari2 toilet lak kat komuter tuh.. eh cam kenal pulak citer nie..hehehe