Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, October 22, 2009

Baby Make over

Someone mail me... baby make over... actually aku geli sikit dengan patung2 ala2 barbie dengan bentuk macam manusia... so baby yang make over ni, aden takut sebenarnya... tapi sbb nak kasi korg tengok... ku tutup mata, taip secepat yang boleh...

Tapi cute... sbb some of baby nie, macam baby yang aku pernah kenal... heheheh... jom tengok

Aku rasa baby ni macam anak buah aku si Mira... hahah betul tak mak ngah??? hahahah... bila dia pakai rambut mcm tu lagi la menampakkan dia Mira... sbb style rambut anak buah aku tu dr kecik sampai la sekarang macam tu jerk... hahahah... betul tak statement tu Cik Hery???

Ni pulak sebijik Rayyan!!!! wakakaka... mata dia...tapi rambut idok la... comel betul... kan kan kan?


Yang ni tak ada ikut sesiapa... heheheh so next pic!
Ini pun nan ado lagi...
Ini pun tak...


Ini pun tak ada...

Ini lagi la.... hahahah tapi yang ni....


Macam balqis.... wakakakak larikkkssssssss......

Yer yer aku tahu aku mengandung... cakap kena berlapikkan????? Aku tak kata pun budak2 ni buruk ke apa... comelllll... kan kan kan? Tapi ni gamba baby yang sama... sbb korang tengok ler rambut dia sama je... adakah makna si Mira, Rayyan dengan balqiss satu patern yang sama??? Mungkin... heheheh... ampunnnnn semua mak2 yer... doakan anak aku comel2 macam anak korang ok....

The Half Blood Princess
-With me,You'll Never Walk Alone-

2 comments:

poyohaters said...

elok la kalau awak sedar cakap tu kena berlapik time2 mengandung ni. kang takut orang menyumpah terkenan bende bukan2 pulak.. istifar banyak2 kalau rasa marah atau nak maki hamun tu..

Suki Cida said...

celupar
terima kasih... insya Allah... saya ingat...