Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Friday, November 6, 2009

uhhhhh

Cicida penat ari ni...

Balik kerja basuh baju... start kul 7 malam kul 10 baru siap basuh... last round suruh En Zamani sidaikan sbb tempat penyidai tinggi sangat... akakkan comel... mana nak sampai...

Anyway dari tadi asik bersin je... naik rimas...

Makan ubat selsema... than Suamiku suruh aku update blog...

Ermmm dia nak berjalan dengan kembar dia la tu! umpan aku suruh buat blog... bukak blog je mata mula mengantuk... mungkin kesan ubat sbb doktor kata ubat ni mmg mengantuk sangat2...

Rasanya nak tanya Dr Umu la... bole ke perempuan mengandung ambik jap HINI... risau lak akukan... Lupa nak bagi tahu korg, last week Rayyan kena H1N1... aku punyalah sedih... tapi penyakit tu dah tak bahaya macam memula ia tersebar... vaksin semua dah adakan? Jay pun cakap penyakit tu tak la bahaya sangat mcm memula kuar... harap2 la... perempuan mengandungkan senang terkena...

Ermmm... esok sabtu... aku jer yang kerja... busan!!! Ijat dengan Awie ada test MUET esok... so kena bangun macam biasa sbb abang Jamani ai bertanggungjawab tuk menghantar mereka esok. And aku yang memula nak bangun kul 8 terpaksa bangun macam biasa... kalau tak laki aku bangun tah kul berapa... kui kui kui

Che ta take over menu tuk weekend... hehehe susah2 buat Sardin Rol kat umah... so esok may be aku bangun buat air... kita rasa lak masakan biras ku itu yah...

Oklah dah tersangap2 aku... mata pun nak tertutup... dadadaaaaa...





The Half Blood Princess
-With me,You'll Never Walk Alone-

No comments: