Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Saturday, January 16, 2010

Arieana Liya Zafirah's Birthday

Cerita last saturday... ku malas nak pergi sebenarnya ke majlis Hari Jadi anak kawan Fida.... sbb tah, terasa kalau ku di tanya apa-apa pasal Aryssa nanti... takut emosi jadi lain... kui kui kui... tapi Fida terus mengajak. Apa-apa majlis yang Puan Ismalina buat, confirm bukan takat adik aku je datang, satu family kitaorg akan dtg sbb kami boleh consider kenalan rapat jugak la...


Selain dari Balqiss, ni pun sama umur dengan Rayyan jugak... Rayyan terhimpit nak pilih mana satu... ngeh ngeh ngeh... anak buah aku ni ganas sangat kot... dua2 bakal mak mertua pun dok jaga anak diorg tak nak kena terkam dengan si Rayyan bum bum...


Di sebabkan Fida mengajak... dan aku nak sepen masa dengan Rayyan, maka ku ikut la....


Cahaya yang kat belakang tu adalah cahaya keimanan... ha ha ha... tengok dia mau berkepit dengan mak long dia jerk sekarang....

Rayyan and me berposing dlm kereta nan ado kerja... hari tu juga abang Jamani ai nan ado... dia gi team building so akak ke-single-an.... tapi baru nak solo solo... si kecik ni tak mo mama dengan papa dia, nak berkepit... nak mak long dukung jerk... mak long pun layannnn la... bukan senangkan dia nak kat aku... melalak je kerja dia... sekarang tersengeh...siap berusaha mengensot tuk dapatkan aku ok...

Ini dia.... budak yang berusia setahun... sedap nama diakan? Arieana Liya Zafirah... muke cino habis....



Fida bersama dengan burfday gul...

Me pun nak jugak ambik gambar dengan birthday gurl... kalau korang nak tahu muke Arieana ni sebijik muke Amira anak buah aku dulu ok...
Tu la mak si burfday gurl... Puan Ismalina... kawan sekolah aku jugak la.. dah satu kelas dengan fidahkan? Rasa cepat masa berlalu... tahu2 dah ada anak... kih kih kih... Rayyan konon control la depan Arieana...gud boy!

Sesi memotong kek... eh belum... ni sesi mengambil gambar... korang nampak tak org tua yang dua dari kanan??? Tengok betul2... yer... Pak cik Hamid Gurga... dia bapak sedara si Ismalina ni... yang sebelah dia baju belang tu ayah Arieana... adoiii aiiii tak leh nak ambik gambar sorang... maklumlah hanpon tak cangih... tunggu ada hanpon cangih... ha boleh menjalankan kewajipan yang sempurna... kih kih kih


Perempuan ni gila bergambar... hahahah layan jerk... time makan2 aku tak ambik la.... sbb bz dengan Rayyan tak nak duduk dengan org lain... tapi papa dia telah membuat tindakan ganas... mana leh sian mak long ko nak makan... wakakaka... mula la tu tak nak org lainkan?


Us!


Pandangan mata si kecik... chewah muke notikan??

One Family


Me and Tayen


Mr and Mrs Kent... bluekkkkk... hahahaha
Ha bila mau dapat anak sepasang chip?? uhuhuhu.... opsss Kent terlebih happy lak...

Di sebabkan suami kak long hampir balik... during that party, dia dah sms bagi tahu dia on the way balik ke Damansara... so terpaksala kami beransur balik cepat... sian lak suami ku tunggu lama2 nantikan? Tapi dlm kereta ibu try nak ambik Rayyan... mati2 dia tak nak... nak jugak dengan akukan... ha kan nenek dah polok Tayan... yang best Rayyan panggil nenek dia yakni ibu... "KA KAK" bule??? hahhaah...


Tayen tak mo nenek...
Mak long tolong....
Sayang hagimaru mak long sorg ni... uhuhuhu....
Hehehe nama entry ni macam nak cerita pasal birthday party... tapi 5% je cerita pasal birthday, yang lainpasal tayen... oh Che Aliya pun dah bule nak kawan dengan mak long sekarang... kalau dulu tengok muka aku je nangis macam kena cubit... now dah boleh nak suruh dukung... will snap pic nanti kalau insiden keinginan berlaku...
Semalam lak che Aisyah dok temankan mak long dalam bilik... mak long tertido tak perasan bila lak dia kuar bilik... tahu tahu ada org merangkak dlm gelap... bila plak aku tutup lampu... cheh! Bukan Aisyah... pak cik Aisyah la.... dia ingat badan dia ringan ka? nak gerak pelan2... konon tak mo kasi bini dia terjaga... hahahaha... aku tersedar sikit la... tapi dia tepuk aku... very the manja gitukan layan aku... di sebabkan aku dah 3 hari bangun awal... kul 5.30 dah bangun... maka ku keletihan nak bukak mata pun tak dpt... sorilah tak dpt manja2 sebelum tido... wakakak... gila mengantuk aku rasa....
Oh Fidah nak buat party besor2 tuk Rayyan bulan 2 nanti... me pening kepala... nak pikir apa nak buat sbb di tugaskan tuk membantu menjayakan rancangan... ermmm kek dah tahu nak tempah kat mana... design je tak tahu lagi... gambar pun dah selesa... dia yang kata nak cari... than tah belum nak terpikir... gaya dia plan ni macam nak buat majlis kawin je tuk Rayyan... hahahah... ermmm nanti ku war war kan pasal ni... lambat lagi... oooo kak Pnut!!! ku tender kek dengan mu... bulan 2 ni macam ramai je birthday nak kena sambut... botak la saya... *kelip2 pandang Zamani* tulunnnn tambah apa yang patut bule???? *Aksi Aslan paling manja...*

From The Half Blood Princess...with me, u never walk alone

No comments: