Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Monday, January 4, 2010

Ku tahu

Banyak kerja tapi nak jugak buat blog bule??? hahahah

Lately me and Zamani ada sikit gangguan... tapi aku sedar dan sebagai isteri tak boleh nak melatah... kalau suami aku bohong sekali pun, wajib bagi aku tuk percaya dia... dosa dia la tanggung sbb menipu isterikan? Idok la beta bodo atas janji lelaki yang bukan suami beta...

Bukan niat nak lepas cakap,tapi ku harap sesetengah pihak faham... nak kata aku bodo... katalah... aku nak masuk syurga... hehehe... tapi lebih lagi bodo kalau percaya lelaki yang bukan suami kitakan?

Dan ari ni sangat peliks bila suami ku call berulang kali... tak la berulang kali... but i know he worried about my feeling... tersentuh bila dia cakap apa dia buat yang lepas tu semata2 nak jaga emosi aku tika mengandung... dia tak nak aku stress... now me and him tak ada komitmen pasal anak dan emosi... so dia berani buat keputusan...biar pun keputusan itu akan buat umahtangga kami goyah... (dek kerana org dok kacau)... yang penting based on trust! Mmg susah, tapi its time to change... dengar cakap BF hidup ko dunia akhirat merana, tapi kalau dengar cakap suami, di dunia mungkin agak suffer, tapi di akhirat Allah janjikan kebahagian...

Hubby you dont have to worry...

Selagi kau perlukan aku di sisi... selama itu la ku akan bertahan... aku akan pergi sekiranya aku tak di perlukan lagi... ku harap kau terus jujur like u did now... apa berlaku mmg menyakitkan... tapi sakit tu kurang bila kau sentiasa ada...

Ingat janji kita tuk senang sesama... susah together2... insya Allah kasih ni terus tetap sampai bila2... insya Allah..

From The Half Blood Princess...with me, u never walk alone

No comments: