Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, June 2, 2009

Giler Rayyan

Bukan Rayyan yang giler.... gimik je tajuk tu... yang giler org sekeliling dia la... ahak! mana taknya... lepas sorg, sorang nak dukung si Rayyan...

Mak cu Didi yang giler dulu... mencicit lari sambut Rayyan kat bawah...

Menjadi tumpuan... Rayyan pun macam takutkan, asal semua org kerumun kat dia... apakah??? aku popular? Jangan perasan yer Rayyan... ahak! Debab betul... baru je 3 bulan tapi dah 6KG plus... hambik ko.... lengguh jugak tangan aku.

Nenek la yang paling rindu...tak pa ibu eh... pray for me... ^wink wink^

mak long pun tak mo ketinggalan...

Rayyan lepak vangga giler di kelilingi org... kalau korang nak tahu, mak dia ambik kesempatan je... tinggalkan anak dia dengan kitaorg sbb nak beli pizza... so apa lagi yang take over Zamani la... sangat sucikan? Sbb Rayyan nak dukung je... letak atau duduk dia tak puas hati... mak long tak larat. Nenek lagi la... dok kebas je tangan takut tak terasa, nanti jatuh lak Rayyan... dah la semangat....
Rajin melayan... aku malas... tapi nak anak, bole? hehehe
Apa da mak long... nak anak tapi malas nak jaga.... ~statement mengarut aku ~

The Half Blood Princess
-With me,You'll Never Walk Alone-

4 comments:

Che Ta said...

prektis.. prektis.. hehehe

Deqna said...

memanglah kalau dah nama cucu sulung ataupun memang takde budak kat rmh tu, memang sentiasa tak lepas lah dari tangan ke tangan.. samalah cam kat sini..

dari baby sampai dah besar panjang still layan cam tu jugak..

Suri said...

hehehe ciri2 ibui dan bapa tu dah ada. kalau malas nak jaga pass je kat aku, kalau aku berenti sok aku buat nurseri n kelas memasak n kelas mekap. boleh mcm tu? hehehee

Suki Cida said...

che ta
ahak!

Deqna
tu la ain dengan adam sangat rapat je kan dengan mak deqna... seronok je...

Suri
Wahhhh terlebih suda... tu la kerry beruntung dpt ko semua tahu ek! jeles... betulla kata org nak tambat hati suami layanan mesti bagus... aku jeles dengan ko! sila ajar eh!