Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, June 2, 2009

Birthday and Wed Anniversary

"Tatak!!! kenapa tak update blog pasal aku, ha? Bila nak kuar cerita aku... ko ni pilih kasih ar."

Aduh... jeles la plak adik aku sorg ni.... maklumlah entry aku semua auto publish... jadi weekend je aku tak bz...so entry di buat hujung minggu than terus publish je on weekdays... tapi kerana di ganggu oleh adik aku yang dok refresh page ni, so aku gigih jugak mengupdate memalam ni... kang ada lak tersentap bagaikan? Uhuk!

Actually aku tak sempat nak beli hadiah pun tuk Pidah... just order cupcake sebagai hadiah... oklah tukan... since birthday dengan anniversary wed dia sekali, so buat apa habiskan duit... sambut la sekali... ahak! Jangan marah arrr....

Pidah sampai kul 7 lebih... ni kali pertama dia dtg Putrajaya umah ibu...cis! aku dengan suami ku dah katham da kalau area putrajaya ni...

Oh coz la kedatangan dia kitaorg tak tunggu sangat... semua menunggu si kecik tu... Rayyan la... siapa lagi? Takkan la bapak dia pulakkan???

Thanks to Kak Pnut... dalam nak balik kampung pun, dia sempat siapkan cupcake aku... siap delivery kat depan umah sekali... kak pnut... terima kasih bebanyak eh.... di jamin sedap ok... dua kali aku order kat kak pnut ni, dua2 jugak sedap... first tu birthday Zamani, second yang ini la... happy bila si pida teruja jugak la... walaupun dia membayangkan kek tu macam kek birthday Zamani... mana leh! Itu special sikit.... tak leh tiru... hak cipta DI pelihara!

Sampai2 je, masing2 lapar... walaupun aku dengan family dah makan kat umah mertua aku tapi sampai kat Putrajaya masing2 lapar... haiz... family apa ni buruk lantak???? Heheheh... oh lupa, ari sabtu tu MIL masak mee sup...so MIL jemput ibu dengan ayah makan tengahari kat sana... MIL masak sedap sampai semua muke tak malu tambah banyak kali.. ahak! Nak2 ibu la... ibukan giler mee sup... mau makan dua kali... tu pun nak tambah lagi tu... tapi segan sbb semua dah habis makan....

So Pidah pun lapar jugak... so dia belanja makan Pizza hut...

Ok umah bersepah... ibu dengan ayah sangat gembira sbb anak2 dia semua berkumpul... and to my lovely and beloved husband... memula we decide to balik klang je malam tu... bila dah berkumpul macam best je... so dengan kebenaran dia, kita org tido Putrajaya.

Birthday mama

Happy Anniversary to Pida and Shaiful... oh Little Rayyan dah naik minyak sbb bengang di tinggalkan ibu yang ayah yang sememangnya kaki shoping... naiwaitu beli Pizza, tapi melencong... so dia melalak tak hengat... cerita tu nanti aku ceritakan ok...

Banyak dah ilang... hahaha...

Muke aku yang tak sudah,kan? Malas nak bermake up bagai... tukar baju pun malas.... tak pa laki aku tak bising... lalalal

3 Of us...

With ibu dan ayah...

To Pidah... again happy birthday and happy annivesary...walaupun sambutan tak semeriah mana but still tatak mu harap kamu gembira dan ceria selalu...

OK entry ni dah siap! Ahak! Jangan ganggu aku lagi....kuikuikui... adios!


The Half Blood Princess
-With me,You'll Never Walk Alone-

3 comments:

Farah said...

lenkali ckp ngan pidah jgn bising2..sila bukak blog sendiri hahaha..happy anniversarry n happy birthday pidah!

Deqna said...

Happy anniversary & happy birthday to her.. 2 in 1..

Suri said...

happy birthday n anniversary to fidah...!! eh tanya dia bila nak kasi pinjam rayyan kat aku?