Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Monday, June 1, 2009

jangan la gitu!

aku cukup pantang bila tengah makan... org cakap

"Eeeee banyaknya makan??"

"Eh makan lagi?"

"Eshhh makan makan makan, mana tak gemuk?!"

What the FCUK... bukan takat aku je yang tengah makan, sesiapa pun yang sedang makan, and di tegur... dlm family aku ada tapir-tapir yang tegur macam ni tau (Ha seronok tak di panggil tapir???)... tak sedapkan???

Even to my niece and nephew... diorg tu tengah membesar... jangan la suka suki nak tegur macam tu... let them la... rezeki... kenapa nak kena sekat macam tu?

Lama dah nak tulis entry ni... aku dah banyak kali dengar tau... yang tegur tu hati2 la... it not fun to make fun to those ppl... walaupun sumetime diaorg tak tunjuk kemarahan, tapi hati sedih je tau...

Sob sob... tetiba teringat zaman dulu2 eh... time aku di gelar negro kampung plusss baby jumbo... sedihhh okkkk....

Tak kisah nak tegur... tapi bukan time org tu makan... it not rite... Tuhan tu adil... esok lusa dia bagi perut ko macam tong baru ko tahu perasaan org... dah tu je aku nak bilang sama kamu org




The Half Blood Princess
-With me,You'll Never Walk Alone-

7 comments:

iKHMAR said...

Ye betol!!
Wlaupun muke sengih2, tp hati dah rentung terbakar dek keperlian itu.. Huhuhu.=p

Suki Cida said...

ikhamr
yah terima kasih kerana memahami... ahak!

Che Ta said...

jgn taktau, i was once budak negro kampung too! imejin negro versyen aisyah, but plummer, and more metelik haha

ana izzati said...

hhahahhaa...taw xpe...kalo da rezki dpn mata..amik je lah..melantak jelah kan..huhu..mcm zaty ari tu..mkn x hengat..hehehe

Anonymous said...

susah nk komen skrg pki hp.but aku gagahkn jua.org2 yg mulut mcm gitu,doakn je dorg jd gemuk 1 hari nanti wlupn dorg xmkn byk mcm kt.biar kt2 ni mkn byk mana pun,xgemuk.phew bughuknya doa aku.-zy

Deqna said...

ya ya samalah kita.. memang sumer org tak suka kalau org dok sibuk bising2 bila kita tgh mkn..

tapi dalam tak suka2 tu gak bila asben makan secara berlebihan tatap lah ku sound juga..hehe

Suri said...

apahal lak nak tegur2 gitu? sape la mulut yg takdak insurans tu kan? ko nak aku tolong cilikan mulut diorang tak?