Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Monday, June 1, 2009

Penghantaran!

Ingat tak ari Rabu lepas aku tido Putrajaya buat kali pertama? Zamani dengan sangat berbesar hati telah volunteer nak anto adik aku ke sekolah... sbb ayah gi Johor...

Didi masuk sekolah 7.15 pagi... sekolah dia kat precient 16... so gerak awal pagi sbb diakan bermasalah... hahahah cik gu nak dia dtg kul 7 pagi! Aku lak lengah2.... 645 baru nak bangun bagai... member dah riso...

Dari atas umah, dah nampak ke-jam-an nak ke pusat bandar putrajaya...Didi dah cuak dah... ayah anta dia kul 630 pagi ok... sori aku malas...

Che che waaaa...suami siapa ni???? Muahahah suami aku la..

Posing tak hengatkan? Dah lambat tapi aku still leh nak bergambo bagai....

Putrajaya pagi sangat jam! Ni semua kes umah dekat... nak gi kerja serentak... mmg la jamkan?

Sekolah Didi...

Waktu korang sekolah, kena tak beratur sebelum masuk kelas? Zamani kata aku sakai sbb tak perlu beratur... sekolah aku kena la wei!!!! ni masuk je kelas... macam kat kolej and uni... giler gempakkan?!!!

Ke aku yang ketinggalan Jaman?! Waduhhhh.... apa pun best! kelas pakai aircond ok! Sila tahu


The Half Blood Princess
-With me,You'll Never Walk Alone-

2 comments:

Hasra_Razali said...

Amboi...Mewah nyer sekolah Men. kt Putrajaya....:-) Rasa cm nk sekolah balik ajer..haha

Suri said...

cis, apahal dulu sekolah kite takdak aircond eh cida? ada dlm bilik Ms Tham dgn bilik komputer dgn bilik yg diorang tgk movie tu jer. tension aku. byk lemak tul bebudak skang! (kata-kata tak puas hati) hahahaa