Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, May 14, 2009

Hanimum

PART TWO...

Jangan percaya Mr Zamani bangun kul 9 malam...hambik ko... jenuh aku duduk mengadap lappy waktu tu... tak pa kasi peluang dia tido... sebelum kawin aku tertanya jugak bila la masa dia tido... sms je jawab... call sentiasa berangkat... kalau kul 2-3 pagi sms la tengok... mmg tak tido konperm balas punya...

Mr Zamani ku bukak mata, tengok aku dah melepek atas katil... kelibut ko! tahu takut binik ko mati kelaparan...

So malam tu jalan2 cari makan... weekdays! mmg tak ada org... so singgah sebentar di sini...aku malas nak gi jauh2....

Kat mana ni? Kat PD ke kat Bangi, kajang? hahah kat sini pun ada... macam kat Klang, KL, shah alam tak leh dapatkan?
Cube try and test tempat ni... kot2 sama dengan kopitiam lainkan....

Air yang rasa tak sedap... sunset sunrise orange... aku bengang sbbnya lambat tul service... aku dah tercekik dah tinggal mati je belum... dia tunggu sunrise ke baru nak menghantor?
Mr Zamani, salah order aku rasa... makan telor setengah masak memalam, apa kes? Tahu la bangun dr tido... hahahah... sori baby... i tak makan telur setengah masak... tapi kalau u suke i buat ... sonang je keje tu... ngeh ngeh ngeh... time dia order ni aku tengok dengan penuh geram...
Aku :- Boleh tak ambik menu yang ayang tak leh buat... takat menu ni i pun boleh buat
Zamani buat muke!
Ekceli kat sini aku bengang dengan pelempuan yang jaga kunter nasik lemak... dia pandang SUAMI aku...tapi jeling kat aku, bole? gedik2... aku rasa nak telan je... buat2 tunjuk inai di jari... nak je aku tunjuk inai di jari kaki depan muke dia... bachin punya perempuan... jalan depan Suami ku mmg habis mengoda la... tolong ar! seyes... aku tak tahu la asal...aku tak kisah la ko nak tengok suami aku tu... sbb aku tahu dia hansem... bak kata Fifi dengan awie... terbaik dr ladang.... muahahaha... tapi jangan buat muke dengan aku macam aku ni rampas laki ko,kan... jeling2 tak puas hati... adehhhh!
Aku ambik gambar budak perempuan tu... tapi aku masih suci dan baik tuk tidak memalukan ko tau perempuan...

Since aku dah emo, dek perangai perempuan haram tu! Mr Zamani cube mengambil hati aku yang tengah bara... cewah... aku besarkan pekara yang kecik... mana tak... aku jadi tak puas hati layanan ko yang macam sampah... ko tenung aku macam ko bagus sangat!!!!! bagus ke?!
Malam tu kami ke sini... yer nampak dr jauh dah macam pocong dah aku rasa... tapi tak kisah... pocong ka apa ka... tak leh nak lawan mud hanimun aku ok! akak redah jeeee....



Lepak santai... tempat yang cantik... Zamani nak mandi laut memalam... giler ke? Ada jerung ka, paus ka... macammana? wakakaka....

Happy je kan... heheheh semangat! Bak kata Aisyah... ultraman yati...


Mr and Mrs Zamani...yah aku tahu aku gemuk... so what? Happy maaaaaa....

NoTA KEpAlA :- Che Ta... sila bagi tips penjagaan badan... muahahaha

The Half Blood Princess
-With me,You'll Never Walk Alone-

9 comments:

watie said...

salam kenal.. tumpang baca yer.. selamat berhanimun :)

atty's said...

awat dtg bangi tak koling2

Deqna said...

tgk tadi sebijik cam pocong.. terkojut tau.. rupanya payung

Che Ta said...

haha siyes cam pocong!!
nmpk gaya puan cida sudah terkena sindrom bini jeles wakakaka!
jgn marah aa berasku..
tip jaga badan?
makan ati selalu, konpem kurus ahahaha

Che Ta said...

me ingat senan nk masak telur tak masak tu, tp stil until now tak pass lagi huhu!

iKHMAR said...

seram~
Pocong.... Wuwuwuw~

lie_nurulz said...

seram tgk putih2 tgh gelap tu..

heee..kalo nurul kan kak,lagi nurul wat manje2 ngan asben kalo jumpa pompuan camtu..
dia nak kutuk pedulik apa kan..huhu

Suki Cida said...

watie
silakan... jangan segan tuk baca

atty
nama je kat bangi tapi kat PD la tu yang...

Deqna
hahah tu la pasal... macam pocongkan? kalau ada zamani larik dulu =)

Che ta
Uhuhu... jeles tu tak la.. cume sakit hati kalau kita baik senyum dia buat muke... tapi dengan suami kita lak bukan main tersimpul senyum... pasal telo setengah masak tu, heheh kita pun tak reti... buat2 tahu je... ehehehe

ikhmar
kan kan kan

Superstar said...

kau gemuk? meh sini aku lempang ko laju2. hahahaha ko mana ada gemuK!!!