Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Monday, May 25, 2009

LIV , MU = Chelsea???? Tak sesuai!

Sorang penyokong kuat Liverpool, sorang penyokong kuat MU.... dan yang pasti penyokong kuat chelsea tu si Marina...

Tapi dua2 ni mengunakan pendekatan nak trik perhatian budak2 ni dengan bukak macam2 cerita... sorg bukak ipin and upin, sorg bukak ultraman... so diorg jadi confuse... mana satu nak pergi ni... Pak cik Herry bukak cerita upin ipin... Pak long bukak Ultraman... arggg confuse ooooo....terlari2 budak ni... jahat sungguh Cik herry dengan pak long ok!

Cik hery berjaya pancing Naufal...


Pak long berjaya menambat hati Nazmi....

Masing2 nak tunjuk power la.... kuikuikui.... tapi budak-budak ni siang2 dah pakai jersy ni...

Dapat anda teka????


Close up sikit!

Sungguh tak sesuai!

Kata bapak dia... baju ni di beli oleh org... so pakai je la... org dah bagi... wahhhh kalau gitu tunggu akan ku cari jersi LIV tuk diorg... kuikuikui... walaupun Abang Nizam penyokong MU....

Kecik2 dah tunjuk minat...kuikukui....



The Half Blood Princess
-With me,You'll Never Walk Alone-

4 comments:

HasraRazali said...

Naufal & Nazmi tu, mmg fotostat muka parents dorang kan...muka parents dorang pn iras2....

Suki Cida said...

hasra
dah nama pun mak ayah... takkan tetiba muke aku lak... ahak! sesuatukan? kalau aku ada anak pun, nak juga muke aku dengan suami ku... walaupun brat pit hansem, ku tetap nak basic acuan...LOL

iKHMAR said...

Yeay!!!
Chelsea menang!!!

Cayang lebey la kat budak comel berjersi Chelsea itu!!! Ngahahaha~

Suki Cida said...

ikhamar
chelsea menang? motif? bila lak ada game? wakakak