Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Friday, May 15, 2009

Terlupa sudah

Entry pasal aku lupa yang aku dah kawin semalam... wah wah pandai korang eh... banyak la pulak komen kat situ... padahal entry aku tu pendek je... hahahah yang panjang2 korang tak mo lak komen... nampak sah giler boring eh?!!

Rotan nak?!!!

Ok bukan korang je... semalam secara baiknya aku ambik Zamani dr kerja... masuk kereta dia tersenyum2...

Aku pandang dengan penuh gangster...

Aku :- Apa pandang2? tak puas ati ke apa? Nak cari gaduh?

Chewah... ayat greeting tuk suami... (korang percaya la cakap aku,kan?)

Zamani :- Nak anta B balik shah alam ke apa ari ni?

Aku pandang pelik...

Aku :- Nak balik umah mak? kenapa? ada apa?

Dia gelak syaiton....

Zamani :- Ingat ko still lupa aku ni suami kau....

Aaaaahhhhhhh wachaaaaaa...... terus i tepuk bahu dia manja... perli nampak....

Zamani :- Adehhh ayang ni lawak la... sejak bila jadi pelupa ni...
Aku :- Alah entry suka2 la... sajer create tu... (Kaber line namanya....)

Ekceli aku suke org baca blog aku... but never paksa sesiapa pun tuk bukak blog aku,kan... this blog dah macam journal dah...kalau blogspot padam blog aku... mmg aku...aku...aku.... ermmmm tak pikir nak buat apa lagi... tapi aku akan marah!!!!

Erm adik2 beradik zamani majority dah tahu... alamak! ayat kena gune penuh kesopanan dan kesusilaan gitu... hahaha poyo... sekarang aku dah malas nak kaber line... baca la korang! lepas satu, satu org yang tahu... sedara mara aku semua dah tahu... mana diorg tahu pun aku tak tahu... ahahah... nasib baik tak ada sesi mengumpat yer cik aminah... kuikuikui.... well big support siapa lagi kalau tak suami aku tukan, seyes!!!! tu pembaca fanatik aku tu... sbb dia aku blog banyak... maklum la bak kata dia....from ur blog i know u siapa... u macammana... and apa jugak u rasa... chewah... so continue blogging... BUT! in rite way... jangan gune blog tuk kondem org... not gud!

Mana kau tahu suami ku, yang aku tak create cerita? heheheh... but satu je la eh... aku tahu tak ramai yang suke blog aku ni... so yang tak suke tu, pandai2 la bawak diri yer... jangan sesekali cari pasal kat sini... kutuk mengutuk, tokok tambah cerita di larang sama sekali... fitnah namanya tu... baik korang bunuh je aku teruskan... heheheh.... terus la menyokong eh... walawehhh tetiba....

So adik-adik ipar ku... chewahhh ayat... since korang dah tahu kita ada blog, maka lepas ni berhati2 eh... kalau nampak kita aim camera sama ada digital camera atau fon camera, sila posing... heheheh.... kalau boleh touch up...gerak geri mu menjadi perhatian ku... wakakak... dan aku pun kena hati2... sbb diorg pun ada blog... hahahaha....

Zamani kejap je semangat blog dia tu... blog dia bukan takat bersawang, dah jadi umah hantu dah... uuuuu takutttt oooooo.... alasan dia bila suruh update

"Alah ayang dah tulis semua...sama je tak ada beza..." Wei tu ayat org malas ok!

NOTA KEPALA : Vangga mak cik... visitor sepanjang bukak blog ni dah mencapai 10k... walaupun aku tahu number tu kecik je dr blog2 yang fofular...tapi still... dah 10 ribu org kuar masuk umah mak cik ni.... lalalalala.... walaupun org yang sama... meh kasi cium sikit...muaksssss.....



The Half Blood Princess
-With me,You'll Never Walk Alone-

2 comments:

ღ lienurulz ღ said...

pasni harus kena guna ayat penuh tatasusila la nmpaknya..heee..;p

adik2 ipo dh tgk..mana tau mil & fil tgk jugak kan..
kang tau plak yg menantu derang ni ganazz..hikss

ana izzati said...

hakhak...i/m always ready utk beraksi dpn camera..hahahaha..