Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, June 9, 2009

Ada org tak ada kerja...

Mr Zamani aku tu akhir2 ni rajin la pulak komen blog aku... hua hua hua... apakah sbb di sebaliknya?? jeng jeng jeng... pagi ni 2 komen kat entry lepas2... lepas tu agak terkejut tengok dia dah kemaskan blog dia... ahak! ahak! sila tahu...ok jangan komplain... kang tak buat korang tanya aku asal dia dah lama tak update... hehehehe....tuk suami ku... teruskan berbloging macam aku... apa pun sebagai isteri aku akan tetap beri semangat....

YA SEMANGAT!!!!
Kah kah kah kah... baru la ceria idup ku... jadi silence reader je apa barang? Dah baca balik umah tanya lagi apa cerita blog hari ni... uh! konon2 dah malas la nak baca blog aku eh... heippppp! rotan nak?


The Half Blood Princess
-With me,You'll Never Walk Alone-

2 comments:

Sang Lelabah said...

hahahahhahahaaaaaaaa.....
waakakakakakakkakakaaa.....
kuikuikuikuikuikuikuiiii...
heheheheheheheheeehehehehee..
hohohoohohohooohohhooooooo...
dan yg sewaktu dgnnya..

bluek!

Suki Cida said...

sang lelabah
yer teruskan usaha anda... semangat!!!