Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, June 9, 2009

Terbaru dr ladang...

Gambar terbaru kami... abaikan muke Zamani tu... dia sejak kawin, macam tu la... kahkahkah... biasala dia mana penah seyes... org lain loving2... pelok2 bini... dia buat muke macam tu... tak mo aku tunjuk kat org la tuh (kasi dia panassssss hahahaha) Anyway... aku dah gemuk! korg tengok gambar tu betul2... tention siot... kawin baru sebulan... apa je aku makan? Ibu cakap aku nampak macam tu sbb posing macam org mengandung... jenis hati-hati pastu alim pakai baju kurung lakkan? wah banyak org kata aku mengandung... genapkan 44 org insya Allah jadi kenyataan... time tu Zamani... hang siap sedia je la... kah kah kah *gelak syaiton*




The Half Blood Princess
-With me,You'll Never Walk Alone-

7 comments:

iKHMAR said...

hahaha...
xboley blah betol...

lawak giler abg Zam nih!!!

Sang Lelabah said...

Ikhmar,
Lawak = Iyer!
Giler = Idok ler...!!

wakakakakakaaa....

HasraRazali said...

Erk...cida?? aku rasa sbb ko posing ler...posing cm gitu..pastu lak pakai baju kurung, mmg ler nmpak besar..yg aku tau, posing mengiring adalah mengelakkan diri nmpak berisi...

atty's said...

takde ar gumuk..kty tgk bese2 jew..

Deqna said...

kalau mengandung pun apa salahnya kan... hihi

NeenaAnuar said...

tak der gemukkss mana lar... OK lagi tuuu... tapi bukankah itu tandanyer anda bahagia?? :D

Suki Cida said...

hasra
itu la persoalannya... aku mengereng sbb nak nampak kurus, tapi makin menyakinkan la polak

atty
yer ke? cida dah tengok jadi luar biasa daaaa

deqna
hahah betul... saat ku tunggu dan idamkan ;P

neena
kena jaga sebelum naik secara mendadak la yang