Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, June 30, 2009

Happy Bithday To Amira Marini

STICKY NOTE! PLS SCROOOOOOOOOLLLLLLLLL FOR NEW ENTRY!

zwani.com myspace graphic comments
Myspace Happy Birthday Comments & Graphics



Happy bithday to Amira Marini... Dah besar dah anak dara mak long seorg ni... terkenang balik dulu kecik2 dia sangat comel... keletah... dah besar comel gak... Versi paling comel... wakakaka... dah 12 tahun dah usia mu... oh yahhhh... happy belated birthday to Abang dia... Amirin... adehhh mak long sudah lupa la bithday abang ari tu... tak pa tahun depan mak long buat entry ok!

So this year UPSR... Mak long dengan Pak long doakan Mira dapat 5A... kalau dapat 5A tu jangan lupa mak long dengan pak long... heheheh dapat RM 2000 habuan nenek tu bahagi2 la dengan mak long pak long eh!




The Half Blood Princess
-With me,You'll Never Walk Alone-

4 comments:

Hasra_Razali said...

HAPPY BIRTHDAY MIRA..
wAHH...5A dpt RM2000?? Ermm untung tul anak2 zaman skrg kan, kita dulu takde pulak cmtu..:p

Ayen said...

Selamat Ari Ulangtaun buat Mira...Moge doa mak long n pak long makbul,hehe...

Deqna said...

oooo darjah 6 dah mira nie yer..
Happy birthday to her yer:)

Suki Cida said...

hasra
tau tak pa...nak bakar semangat dia siap bagi semangat RM 2k... tapi semangat berangan je budak ni... buku belakang juga taruk

Ayen
Thanks... tu la mana tahu dpt 20%

Deqna
aah darjah 6 dah... dah besarkan? tunggu time ain nanti... terasa cepat tul masa berlalu...