Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, June 30, 2009

Perubahan Sang Suami

Erm selera sang lelabah sangat mengejutkan, bila aku pregnant ni... kui kui kui... mungkin kah sbb aku tak masak kat umah, so kat umah mak makin menjadi2??? Tapi mak cakap ini perubahan bila isteri mengandung... yer la... aku muntah2 tu tak ada la... tapi mabuk tu tak tahan kadang2... bila dah rasa mabuk nak makan pun tak selera... aku makan baring ok... ha! kalah ular... tak la aku makan nasik baring... maklumlah nak baring je, so kalau makan ringan2 tu, sambil baring la...habis malas anak ibu nanti... kui kui kui

Semalam gi medical check up... baby ok... dah nampak bayang2... suke suke... terima kasih kat mak and abak sbb menemani aku dengan zamani... mak pun masuk tengok, Zamani? Dia menghilang bila adik2 dia sampai... dia mana bole tengok kelibat adik2 kembar dia, mula la tak tentu arah... dia tinggalkan aku dengan mak than lepak luar klinik bole? Tapi aku tak kisah... selama ni pun kalau sakit demam, yang teman aku Ibu... so sama je kalau mak masuk, aku tak rasa lain pun bila mak temankan... kalau di beri pilihan antara Zamani dengan mak... heheh gue pilih mak... ahak! Tapi org kata eloklah suami, so dia terasa sayup sikit tengok kegigihan isteri bawak anak dia ke hulur hilir 9 bulan... ahak!so nak pasang satu tu sila2 la beringat jasa dan pergorbanan isteri tu yer sayang...

Mengelabah jugak la bila tengok aku terus masuk tak panggil dia... mak dua tiga kali toleh nak suruh Zamani masuk... masuk jugak... ku ingat tak puas nak jumpa kembar2 dia kat luar tu... ahak!

Lepas gi klinik, gi makan ramai2... ni Aliya lak tak nak aku... Rayyan pun tak nak aku... weiii apasal? Anak ku ganster ke apa? hahahaha korang duaorg takut eh...kui kui kui... Aisyah jugak baik kan syah???? tu pun Aisyah baru bangun tido, so nak panas enjin dia lambat sikit... but it ok... semalam mak long mabuk2 sikit... makan pun slow je... tapi yang laju suami ku... sampai fifie kata Along dah naik taraf tempat perlupusan... haizzzz...

oh balik sambung makan bubur dorian... aku semalam dah pening dah bau durian...mak buat bubur pulut itam, fav aku tuh...makan semangkuk, nak tambah dah konyang... tak pa, dah rasa dah kira ok... yum yum... sedap sehingga menjilat jari...zamani kalau sudu tu boleh makan dia dah telan da...

Uhhhh panjang story aku... hehehe dah tu je... nak kojo....

NOTA KEPALA KAKI :- Thanks to mak... semalam mak tak sihat sakit kepala tapi still sudi temankan aku gi klinik... sob sob.... terharu sangat2... terima kasih mak... *Wink WInk*


The Half Blood Princess
-With me,You'll Never Walk Alone-

4 comments:

Hasra_Razali said...

Ya Salam...smpai kalau leh makan sudu pn nk makan sudu? Over nya,hang Zamani...hahaha...Boleh tahan ek "penangan" cida & Zamani junior...:-))

Suki Cida said...

hasra
tahu tak pa... seronok tengok laki aku makan sekarang...selera oooo

Sang Lelabah said...

ooo...kutuk eh?
ok..pasni diet..xmo makan da..blueekk!!

Suki Cida said...

sang lelabah
merajuk la pulak... alahhhh dan nama pun pembawa budakkan? u selera lepas i mengandung ni je... so nak diet lepas i bersalin (insya Allah) sama 2 kayuh basikal eh... hahahahah