Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Saturday, July 11, 2009

Bencik!!!!!


Semalam panas badan terlampau! dan aku kat opis sampai kul 6.15... balik mandi... bila suhu badan panas kena air sejuk... apa lagi... mengigil aku rasa nak pengsan... Zamani dr opis terus gi batu tiga... so terus kuar umah... rasa nak tido je... letih badan tapi ku gagah juga drive ke batu 3... sampai sana Zamani belum balik... pelik tul dia tu... aku call tak angkat fon... dah angkat tanya kat mana pun gelak2....dah la org sakit dan demamkan???

Ijat suruh makan, tapi tekak mmg tak selera... batuk sampai sakit tekak aku... nak minum air masak pun dah nak termuntah2... so solat magrib than tertido atas katil ijat sampai kul 9...


Suami ku tak sampai... dr last aku call kul 8 tadi dok kata on the way tak sampai... Setia jaya dengan Batu tiga 2 station je... tapi takes 1 hour nak sampai... haizzz tak puas ati tul!


Than Awie balik... habis separuh seyes dia kata ada org nak jumpa aku kat luar...siapa la pulak... laki aku la tu.. apa je nak jumpa kat luar... masuk je la... aku lagi tak larat ni!


Kuar2, dia buat muke..."Jom balik!" aku rasa nak gigit je! Demam ni... dah la gigih drive dr Klang... ko sampai nak balik???? Motip?????


Aku buat muke... dia kuarkan??????


BUNGA! 2 kumtum bunga... wahhh sangat suke... nasib umah mak pluss aku demam... semalamkan 2 month anniversary... sangat terharu... ok next month u balik lambat than i tak marah... sbb i tahu u akan beli bunga 3 kumtum.... yeeeehhhhhhh suke!!!!!


Ala tak ambik gambar bunga.... Zamani habis kena gelak dengan adik2 dia... heheheh kasi chan la abang korang tu seyes je memanjang... dengan kak long biar la dia lomantik lomantik sikit.... wakakakak....


Tapi bila dia rasa badan aku... dia mula la risau... bebel Ya Allah boleh pekak telinga aku... dan di paksa makan panadol yang bulat kapur tu... adeh aku cukup tak boleh nak telan ubat yang jenis kapur ni sbb aku rasa melekat2 kat lidah, lelangit... habis garang muke Zamani... tak berganjak selagi ubat tu aku tak telan... sampai menangis... dia langsung tak simpati :(


Si Aisyah tengok pun gelak... mana tak... aku kalau sakit the person kat kepala is ibu... ibu sabar je berdiri tengok aku makan ubat...hahahah... kalau ubat yang jenis peluru dan mcm plastik sikit tak berkapur tuh oklah senang nak telan... ni jenis yang ni mmg payah!!!!!!! ni aku rasa macam kena dera... siap nak tolak masuk dlm mulut... kejam tul la suami aku ni...



Macam ni la muke dia... oh garang lagi... mengigil takut ko!!!!!



"Dah cukup2 i sabar layan kerenah you this few day... tak nak makan ubat, i diam... now makan... think about person inside you...."


Ermmm mula la sayang anak over dr mak ni!


Tapi aku berjaya telan jugak... yehaaaaa setelah satu biji ubat, aku minum secawan air... hampeh tak tertelan dok dlm mulut... pahit!!!! tak suke!!! benci!


Dah makan baru la nak senyum... dah tengok sampai terkuar2 air mata aku... lain kali belilah panadol yang peluru tu... senang nak masuk...ni bulat2 aku rasa dia berenang dengan air dlm mulut aku tu... yuskkkk tak suke!


Now mak long tahu perasaan Aisyah tak mo makan ubat... hahahahaha...



The Half Blood Princess
-With me,You'll Never Walk Alone-

4 comments:

LubLy said...

adik pun xske mkn ubat...kalu panadol amik yg cair dlm air...xske²...mencik!!!

Wahidah said...

alahai takut makan ubat ye cida..sbr je la..aip...telan terus jgn la dok main2 kt lidah..mmg la pahit..alahai os romantik la zamani..hehehe

Che Ta said...

aisyah kalau taknak mkn ubat mummy dia kasi ubat ikut montot tu je
haa maklong nk ke? hahaha

Suki Cida said...

lubly
ya...sangat tak suke!!!!!

wahida
hahah sound like Zamani... hahaha... tapi lagi teruk dia sangat la garang....

Che ta
alamak.... option lain tak ada ka? hahahaha