Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, July 14, 2009

Jawapan Bapa Mertua ku....


Vah Vah.... vangga ooooo... sesiapa nak add FIL aku kat Facebook sila tanya anak2 dia... hahahah korg komen je, diorg mesti tolong jawapkan... hua hua hua... ampunnnnnnn larikssss...sorok sorok...
Ok aku tengah bosan... layannnnnnn.....
wei tetiba teringat pak cu aku tu... ahahah dia kata tetiba je dia rasa sangat popular sbb ramai reader aku add dia kat facebook . Yer ker korg add???... hahah menyemak je korg add si Kamaruddin tu.... lalalalal? Tak baik kutuk pak cik sendiri... kang muke anak terkenan... hahah tak ada maknanya terkenan... muke dia dengan laki aku lebih kurang, kih kih kih... bagus la korang... jangan memalu, family ku family mu jua... laki ku... jangan pandai-pandai nak laki mu jua yer... awas! Kah kah kah... tetiba....


The Half Blood Princess
-With me,You'll Never Walk Alone-

No comments: