Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, August 20, 2009

Hajat tercapai sudah

Nampak tu??? Sila jeles.... mmg rejeki baby... kalau idok... mmg aku masuk batu belah batu bertangkup... tangkup la aku, telan la aku... aku kempunan nak makan ikan terubuk bakar... * gelek2 muntut....*

Sila tahu anak2 En Anwar tak makan ikan terubuk... yang makan dlm umah tu mak mertua aden jo... plus Che ta... di ikuti Che Cida... and coming soon....Che Hasra... wanita2 yang makan terubuk... tulang kasi simpan cucuk laki masing2 buat perangai...wakakakaka....

Tetiba je very the shy... tujuan entry lepas tuk bagi Encik Zamani amaran tuk siap sedia cari tuk bini dia, tapi last2 dia lepak nak tunggu bazar Ramadhan start... Since aku Mc yesterdaykan, maka tetiba waktu lunch mak dengan abak ajak makan ikan bakar... ku terkedu... bertiga sahaja???? Ijat puasa...

Maka aku menjungjung perintah... tah kat mana... area Shah Alam... ku tengok banyaknya org... sekali tu mak letak ikan bakar ni depan mata aku... terbeliak sat mata ku... yeh yeh terubuk bakar...

Makan tak hengat... masuk mulut perut ku sakit, bole??? Potong steam tul la.... bukan la sakit sangat... macam perut masuk angin... aku tahu la anak aku buat kerja la tu... tetiba active aggresive semacam... apa kes? aku tak layan... makan makan makan...

Baik je habis makan, masuk kereta, ok je perut ni... hangin satu badan aku...

Ku sms zamani... dia dengan vangganya menjawab...

"HAHAHAHA anak abak... dia tak suke makan ikan terubuk...gud!"

Anak abak??? Ooooo ibu tukang bawak je la yer??? Siap! Lagi aku banyak makan ikan tu nanti... lalalalal... sedappp u ols...

To mak and abak... time kasih sekali lagi, kena memperkenankan permintaan menantu mu ni... ngeh ngeh ngeh...



The Half Blood Princess
-With me,You'll Never Walk Alone-

2 comments:

NeenaAnuar said...

wahh... terubuk memang best! cumanyer tak tahan nak separatekan tulang nyer jerrr... boleh jadik tension wooo makan ikan terubuk nie kengkadang...

tetiba ku teringatkan arwah ibuku.. yg suka gak makan ikan terubuk.. in my family only and she loves to eat ikan terubuk.. sob.. sob.. :(

Sang Lelabah said...

Gud boy/girl!
Bagus3!!
Anak abak x suke ikan terubuk cam abaknya jugak ye? hehehee..

to my beloved parents,
thank you kerna bawak my wife gi lunch kat situ..