Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Saturday, September 19, 2009

Homestay for Us...

Sambung...sambung story....

Kitaorg sampai Alor star kul 8 pagi... the 3 hero tido kat RnR Gurun, sementara kitaorg bagi diaorg rehat, abak beli paper tuk baca... mata jangan cakaplah... sangat mengantuk... badan lak sangat letih...

Sampai je Alor Star terus ke homestay... tak larat oooooo....

Tadaaaaaa... mak kata RM 250 semalam... sangat puas ati... 3 bilik 3 toilet... ruang tamu dengan perlengkapan rumah yang boleh la kata lengkap ar...

Spot cek.... spot cek...TV fungsi ke tak... esbok sejuk ke idok... harus... harus...

Berehat...kepenatan ooooo

Ku dan dia terpisah semalaman... ngeh ngeh ngeh... very the tired lakikukan???

Ok now kita tengok bilik satu-satu yer kawan2... macam aku bagi tahu tadi, umah ni tak ada dapur, hanya ada ruang tamu, dan bilik tiga, bilik air pung tiga... kalau nak dapur ada jer... tapi tu umah lain la... kata mak umah sebelah kitaorg tu, ada dua bilik, satu dapur... tapi toilet kat luar... tak sesuai... mesti kecoh pagi2 raya nak mandi manda... wahhhh mandi manda...

Bilik mak and abak... bahagian depan


Bilik Fifi dan awie... diorg bilik belakang sekali...

Bilik ku dan En suami... kami ambik bilik tongah...oklah kan????

Erm dalam keadaan penat pun, ada org tu sempat lagi hantar laporan kat yang tercinta... siap buat 3g... tapi sini best la... line celcom mmg best! laju je... i like!

Org tu sibuk melayan buah hati, aku sibuk2 ambik dari belakang,,, yang dok kuantan tu, nama je jauh... boleh perasan lak tindakkan aku tukan... muah muah muah

Cheh... nama je jauh... dia pun consider ikut sama kat sini... bezanya dia dok dlm telefon... hahahah... pastu Fifi simpan dlm poket...kah kah kah...

Ok itu saja laporan... daaaaaaa...


The Half Blood Princess
-With me,You'll Never Walk Alone-

4 comments:

Unknown said...

wah dah ada kat Alor Star yer,
Cik Wanie pun kat Alor Star,
Selamat Hari Raya,
Maaf Zahir & Batin......

Raya puas2 tau

Hasra_Razali said...

Skrg jam 10.30pagi..raya pertama..aku dah duk mengadap lappy...dpt bayang tak cmner "feel" aku di pagi raya? huk huk huk..meleleh air mataku tau...akak aku takde skrg ni, so aku sorang2 kt umah...tak tau nk wat apa..nasib la ada gak entry dari hang kan...

psstt...dgr citer, ada org lupa nk beraya ngn husband ek? tak pe..dimaafkan 1st time beraya sbg isteri la kata kan,kan...:-))seronok nya hari raya bergelak ketawa...aku??!! huk huk huk...tak kan nk gelak sorang2 kot? :-((

Suki Cida said...

Cik wanie

wah yer ke?? terima kasih yer...syok jugak beraya kat kedah ni :)

Hasra
Lor... sedih jugak...ibu lupa aku sudah... asal aku call dia bz nak kuar... takut kena tinggal... tak nak cakap dengan aku da... kih kih kih... dia cakp aku call selalu wrong timing...

Alah kang mak ko balik meriah la...

Siapa la buat report pasal cerita tu yer??? bukan lupa la... tapi tak ingat... statment along... ingat u gi holiday ka??? nikan raya... wakakak

NeenaAnuar said...

eh not bad lar dia punyer homestay... kawasan dia luas yek.. bilik pun nampak luas.. leh singgah kalau ke sana nanti...

org berchinta memang begituu.... :D