Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, November 11, 2009

Anak ibu

Almost one week aku tak rasa baby tendang macam selalu... buat aku risau...

Kesihatan aku lak terganggu lately... penat sangat travel from Port klang to shah Alam, nasib baik encik suami yang drive... tapi aku mula risau sbb tak rasa dia tendang2... anak ibu geraklah macam biasa...

Cume aku terasa mcm ada benda menjalar ke arah dada... buat aku tak selesa... tapi tak selalu... kadang2... letih dan penat usah cakap... belah kanan pinggang selalu sakit2... nak naik katil pun payah... bukan sebb berat tapi sebab sakit... perut pun start dr isnin ari tu senak... macam banyak angin... sebu je kat dlm ni... tak tahu kenapa... harap baby selamat dan tak ada apa-apa... puas ibu berbual dengan baby... selalu dlm masa 5 minit baby respond, tapi kali ni tak ada... kenapa?

Malam je kerap demam... badan jadi panas. Sungguh tak selesa... kencing kotor lagi ke macam ari tu? doktor kata kencing aku kotor dulu ada sekali sbb tu aku demam... kencing ok, tak la kerap. Bila ibu berjalan, rasa perut sangat tak selesa... macam baby guling2 pun ada, macam dia jalan sama pun ada... kenapa eh???

Perlu ke klinik sekejap lagi... korang doakan semoga baby ok... me tak ok tak pa...janji dia sihat kat dlm ni...


The Half Blood Princess
-With me,You'll Never Walk Alone-

No comments: