Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Monday, October 6, 2008

Bedok...

Kita beraya kat Bedok pulak ok!



Heheh.... banyak ooo kucing umah ni... raya ke dua aku beraya umah org tapi umah semua ada kucing.... ayo... tetiba teringat kucing kat umah yang aku tinggalkan.... ni umah cozen aku si Angel... giloz... 17 cats ok dia ada... tapi tak leh kuar! semua kena kurung....

Kat umah dia aku tak ambik gamba lak...dok bz ambik gambo kucing... seyes i miss Pumba, Zazu dan Kouvo ok! Sob...sob


Tak dapat nak posing dengan dia sbb waktu aku beraya umah dia, mak dia kata dia Sekolah... erm lupa nak bagi tahu ok... Singapore raya ke dua dah kena kerja and sekolah ok! Budak sekolah ada exam lagi! TAk syok yek?

Than second house pun sama jugak.... umah full of cats!


Nama dia Don... korang mesti tak percaya umur dia... He is 25 Years old... gilo lama mak cik aku jaga dia... tapi mmg kucing ni uzur la... bulu banyak gugur... gigi pun dah banyak tak ada... tua dan tak larat je...

Lepas geram... nama kucing ni Jessy

The only food yang aku sempat snap... umah org lain, dah tak sompat da...main terjah je...

Me and Nenek....

Pak cu aku ni selalu gedik lebih dr mak cik aku tau...

With Taqin Haliz... angah ni anak Kak lis ler...serius budak ni ganster ok! Hahah i guess u mesti tahu dia ikut siapa...

Hahah... sila abaikan muncung mak bedah aku tu yo....

Ok last posing....

Posing mat Jambu... kuikuikui... Pink ko kali ni yek Cik DIN

NOTA KEPALA : Tetiba jer dia tahu aku ada blog! Uh... tak leh jadi ni... so alang2 dah tahukan? Diakan suke over... suka sakat... hyper active dia lebih2 kadang2... so aku selalu ugut dia... "Org citer pasal pak cu kat Blog org... biar semua tahu...." kuikuikui... so lepas ni kalau korg asik nampak muke dia kat sini, silakan muntah yek u all... sbb dia kata dia nak folo citer aku... kuikuikui...

Sekarang tak leh kutuk dia lebih2... dia mintak aku bayo internet fees dia... poyo... gune baru sehari dua... dia minta bill kat aku macam sebulan punya bil! Hahah tak pa aku tahu dia gurau... kan CU PAK?! kuikuikui


The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

2 comments:

iKHMAR said...

Aduhai...
naik darah tinggi biler baca entry nih..Sangat lah lawok!!! Kahkahkah..

Suki Cida said...

ikhmar - tak pa masuk blog akak jangan tention2 ok!glak selagi lawak