Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Monday, October 6, 2008

Hehehe

Dia menghampiri aku, waktu aku tengah fotostat... pastu dia tunduk sikit... macam berbisik... maklumla akukan comel... dia lak melonjang...

" Sayang... Selamat Hari Raya..."
AKAK NAK PENGSANNNNN OK!!!!

Ayo... so romentik ooo kalau....kalau.... wahhhh akak dah syok sendiri nih! maklumlah tengah semangat nak kerja ari ni... makin semangat la aku... uhhh terbayang2 lagi ni...terdengar2 suara dia tu... aku pun pelik awat dia nak kena bisik gitu... tak kisah la... janji niat dia baikkan nak wish aku Selamat Hari Raya? Best2... nasib i wangi u all... kalau tak... lu pikir la sendiri... hahaha...gatai naaaa

Oh siapa yang wish tu? Adalahhhhhh....


The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

9 comments:

iKHMAR said...

Haaaaa...
sape la tu ye???
Hehehe,,smoga berbahagia dihari yg mulia..Ahaksss!

Suki Cida said...

ikhmar - hahah tq and hopefully la kan?!

Unknown said...

ehem..ehem...
saat yg bahagia..datang sekejap saja... cheeewaaaaaaahhhhh

Hasra_Razali said...

rasa2 cm tau jerrr...ahaks!

Suki Cida said...

ena - alah jangan sekejap... nak lelama bole?

Hasra - hahah salah...salah... salah tekaan hati awak tu...kuikuikui... tapi jangan bilang dengan org siapa kalau tahu yek ;)

Deqna said...

sapa tu cida? pak arab ker?? oops sori kalau tersilap

Suki Cida said...

deqna - pak aran kalau buat lagu tu, bukan pengsan,koma terus... hahaha... jeng jeng...

Suri said...

wah.. siapa kah gerangan nyer ituu??

Suki Cida said...

suri - takkan dpt la mamat ni... kalau dapt aku berhenti kerja aku ni! hahaha