Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Monday, October 6, 2008

Pak cu

Dia cari pasal dengan aku... selalu... perli aku buang tebiat ambik gamba bukan2....

Time to balas dendam! Uhuhuh.... akan ku malukan kamu wakakakak (gelak puaka tebing biru)... Setiap langkah lawak dia aku perhatikan... camera sampai habis bateri semata2 nak tunggu perangai buruk dia... sekali dpt daaa....

Pak cik aku ni dia mmg ringan tulang... jadi kitaorg selalu perli dia takut bini... kuikui... sbb dia mmg rajin nak buat kerja umah ni especially bahagian kemas umah ni la... padahal mak cik aku mmg relex je...

So aku bagi tahu dia aku nak bagi award sebagai suami mithali takut bini... hahaha...

See pak cu... im not that bad! Telling the truth to the public...kuikuikui (cross finger) =))

Time ni dia berlari nak buat kerja sbb camera aku dlm beg... tapi akukan wartawan tak bergaji, aku lagi pantas dr dia ok! sempat la ambik camera waktu dia nak sidai tuala...

Dan ini hasilnya... muka lawak...wakakak....


The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

4 comments:

iKHMAR said...

memang lawakk giler!!!!!!!!!!
hehehe =p

Unknown said...

waaahhhh
nakal jugak cida ni ek..
ske nyakat ek
hahahah

Hasra_Razali said...

wahhh mmg raya sakan ko, cida...
balik cuti 3 hari, dia nyer entry mak aii......penuh dan padat...hehe..bagus..bagus...tak macam teman ni, tak bnyk citer di kala raya..ahaks!

Suki Cida said...

ikhmar - hahah baca dah lawak... jumpa dia ni lagi la... boleh kencing manis oooo

Ena - tengok org jugak kalau nak menyakat

Hasra - apa lak raya sakan... wa kepala dok risau entry banyak terrangguh ooooo