Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Monday, October 6, 2008

Mohon Maaf!


Awat aku tersenyum macam kerang busuk? Heheheh aku rasa gambo ni akak nampak mudo... kuikui... ado tak muke den umur 15 tahun? Hahahah sila muntah....

Ok special entry la... rasa bersalah oooo aku dpt note dari sepupu aku....

"Suki balik tak bilang yeh...."

Ayoooo tu satu... satu lagi kat ZY... kuikuikui... baru tahu dia tunggu aku sampai tengahari kat umah nenek aku...mampus!!! Let me explain yek...

Angel im sori la yeh... banyak agenda dengan mak cu and pak cu... lagi pun tido umah diorg, naik kereta diorg.So over excited la kan kalau dengan pak cu dengan mak cu ni...

Zy!!! Aku tahu hang dah inform nak bfast dengan aku... time hang dtg sorg tak habaq... kita pun tak la terkejar sbb akak kata nak call kalau jadi... tak tahu la pulak akak terjah umah nenek tunggu kita dari pagi sampai tengahari...

Mak limah tak bilang ko dtg!!!

Kak Tipah pun tak bilang!!!

Yang bilang si Dwi...

"Akak Cida, semalam kak zy dtg... mau jumpa kak cida..." Time tu aku ternganga besar sbb hari ke tiga baru dia bagi tahu aku... and kita nak call akak phone ku flat oooo lupa nak bawak charge... anyway mmg malas nak on fon sbb takut org opis call...

Than nak call akak tak tahu nak gune fon siapa... very the bz masing2...

Sori... sori...sori

Sori to you ANGEL

And

Sori to you eh ZY....

Jangan mara2... kang anak hang terkenan muke aku, parah oooo...oh i glad u already break the news to every one :)


The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

No comments: