Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, May 12, 2009

Padi and manicure...

Malam sebelum nikah...

Gara2 nak cepat sangat nikah... of coz sambutan yang org kata malam berinai tu tak ada la... aku hengat kalau nikah 31 july tu, nak la melaram 12 pasang baju... hahahah kata raja sehari... aku tak mo jadi raja... aku nak jadi model bole? Tapi Allah tu maha kaya... ko nak melawa pulak... maka seruan jadi isteri tu awal la...

Biasalahkan suri tetap membantu kawannya yang sorg ni... Suri dtg lepas isyak... memantu aku pakai inai... tapi sblm tu buat manicure... wahhh giler hebat... dua dlm satu....

Kaki tangan ku di rendam dlm minyak apa tah.... busuk! tak suke....
Terasa macam di SPA....wahhh i like... trust me...

Kuku kasi bersih dulu...

Yang mana panjang kasi potong...

Than baru beta pakai inai... uhuhhu

Taraaaa.....

Kaki pun sama ok... wah wah wah sangat susah nak letak kaki kat peha Suri... muahahah... ampun Sueeeee..... heheheh.... apa-apa pun kena tahu yang dia sangat garang! Takut mak cik ok!

Hasilnya? Sangat cantik... tapi sempat nak ambil hasilnya sbb malam tu la punca problem bermula :(

Apa yang berlaku biar la aku, Zamani dan Sue yang tahu... ok... dah selesai pun hajat aku jadi isteri Zamani... usah di kenang... B!!! Love you.... heheheh.... Sue... aku sayang ko... tapi kurang sikit eh.... hahahah....



The Half Blood Princess
-With me,You'll Never Walk Alone-

4 comments:

Masviona said...

slamat pengantin baru ye...:)moga bahagia hingga ke akhir hayat ye

Farah said...

hehe normal la tu...lagi dekat nak nikah..segala taiko2 setan sume dtg menghasut...yg penting sume dah selamaatttt

Suraya said...

i love you too bebeh!!!

Suki Cida said...

to all

thank u, thank u, thank u