Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, May 12, 2009

Thank you blogers, for ur special entry...

Hola... selamat tengahari....

Sebelum aku update entry pasal hanimun... aku nak buat special entry tuk few bloggers... gumbiranya ati aku bila baca special entry yang korang create tuk aku... terima kasih yang tak terhingga from me and Zamani... susah2 je korang buat entry pasal aku, cume ada few blog aku tak drop komen... maap sangat2... sempat baca nak drop komen tak sempat sbb line kat sini kejap ok kejap tak... so pada you all...maaf sangat2 yer....

And pada mereka yang kat bawah ni... hanya entry ni sahaja yang aku dpt create tuk ucap terima kasih atas segalanya....

For my dear friend... Suri...bila ingat balik jasa-jasa yang Suri hulurkan (chewah ayat suci aku), aku jadi terharu... thanks la darling... ko sememangnya banyak sangat membantu aku... and without you aku rasa habis semua,kan... even di saat-saat nak akad pun ada jugak problem but she still there for me... sehingga la aku sah jadi isteri Zamani, u still there, holding my hand...kalau ko tak ada, mau aku pengsan sat kat tepi tu... uhuhuhu... hugz gurl friend...

Sri Yanti... the lady in black... memula tu urusan aku dengan dia hanya sebagai client dia sahaja... sbb dia la kak andam aku...bukan sahaja kak andam, hantaran dan juga gambar, jugak aku ambik under dia... memula tu mcm tak yakin la... tapi dia banyak membantu... keadaan jadi kelam kabut sbb tarikh nikah di anjakkan... so sedikit sebanyak dia sabar menyahut cabaran dan Alhamdulilla semuanya berjalan dengan lancar di sebabkan pertolongan dia dan juga suami... thanks yang... cant wait to see all pic... oh dia sangat sabar menanti dan touch up aku berkali2 sbb aku berpeluh tak hengat.... heheheh...



And tuk anda berempat... Kak Nyah (My biras), Neene, Hasra and Deqna... thanks for the special entry...

Ucapan yang tak terhingga dari me and Zamani....sob sob... sayang korang....



The Half Blood Princess
-With me,You'll Never Walk Alone-

3 comments:

Che Ta said...

wahh ada juga my face menempek kat sini ekeke
small matter la babe!

Suki Cida said...

Che Ta
Thanks for the special entry... heheh now jaga2.. segala aksi akan di rakamkan... kuikuikui.. ok tak?

Suraya said...

pelok kamu juga! =)