Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, July 28, 2009

tak sedap ati

Ermmm... dr tadi aku rasa tak sedap hati... kenapa agaknya ye... try tuk makan tapi tah... selera putus... mee aku beli pagi tadi tersentuh sikit je... dua tiga suap aku simpan balik...tah la... kenapa tah... otak ku penat... letih sangat...badan lak lemah, tak kuat je aku rasa...

Semalam beli barang tuk kanak2... murah2... banyak barang aku rasa aku beli tapi semua tak sampai RM 100... ahak! Zamani buat muke ketat... kata aku membazir... sbb walaupun rasa badan ni sakit letih, aku nak jugak cari belon... ahak! Nama pun kanak2... kata nak bagi berkat kanak2... makanan ada je tak best la... ahak! Che ta lagi best, sugest patung Ultraman??? Erm rasanya kembar 2 org kat umah tu (Awie dengan Fifie) plus pengantin selongkar dulu beg-beg tu... tahu2 penuh je bilik diorg dengan patung ultaman kecik2 tu... ahak! Kurang sesuai la...


Semalam tengok jugak... RM 2 tuk satu patung? Pengsan aku nak 60,kan? beli belon je... mak2 boleh tolong tiupkan... cume jangan sengaja pecahkan... habis ayu akak dik oiiiii hari tu nanti...


Balik je... dapan bantal kat ruang tamu jugak aku kuak lentang... seyes pancit jap aku... badan sakit2...


And bangun je pagi ni, rasa tak sedap hati... seyes aku tak tahu kenapa.... aku rasa tak selamat... aku rasa terancam... aku jadi takut... jangan tanya takut apa... sbb aku pun tak tahu... tapi tah tu la aku rasa... ermmm
Motip entry??? Aku tak leh nak buat kerja... waaaaaaa.... tak suke!!!!!!!!!!!!!!! tak suke bila jiwa tengah kacau...



The Half Blood Princess
-With me,You'll Never Walk Alone-

No comments: