Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, June 17, 2009

BENGANG!!!!

Aku jadi tention sbb soalan2 org yang dok tanya aku dah buat test ke belum... aku dah gi klinik ke lum... plzzzz ppl... aku sangat tertekan sekarang... dengan soalan2 yang sibuk suruh aku test setiap 10 MINIT! make me sick!!!! ingat tak ada kerja ke? Aku tahu la... sehari nak kena ulang berapa kali?????????

Pastu tu tak kisah la... aku bosan org tegur kata badan aku naik... aku makan pakai duit ko ke?!!! Halamak!!!!! yang aku bengang ada org giler jerit kat aku...

"Wei akak u jangan gemuk2 eh... u gemuk nanti tak muat gaun..."

WTF... ko susah ke??????? Now aku nak nangis! bencik!



The Half Blood Princess
-With me,You'll Never Walk Alone-

2 comments:

Fadhlina Budiman said...

wakakakaka..rilex la,beb..Bolayan jer..

aLiYaHaRiZ said...

Assalamualaikum..Cida..bawak istighfar banyak2...jgnlah stress sgt pasal benda2 yg x sepatutnya menganggu kehidupan seharian cida...

Anak!! tu semua ketentuan tuhan...kalau ade, adelah..kalau x de, cube lagi..bagi kak wany sendiri..x payahlah nak angin satu badan..setakat orang ckp pasal gemuk ke, kurus ke, zamani kisah tak??? kalau dia x kisah so ape yg cida nak stress dgn ckp2 orang???

cube bawak2 istighfar, selawat...


Cida bawak bertenang ye........akak nasihat tau bukan marah...