Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, June 17, 2009

Tolong!

Refer to che ta' s blog... Aliya yang garang bt abak yang garang...

Tetiba je aku nak buat entry ni...alang2 dah nampak gambar dalam PC nikan?? aliya anak buah Zamani... kepala angin si kecik ni... lambat layan dia, marah tak hengat... lain dr kakak dia yang sangat lembut... ko tunggu Aliya besar nanti... mak long akan bikin kamu seorg perempuan yang lembut... mmg confirm kena cekik dengan Zamani... kih kih kih... perempuan biasalah... kita dengan dunia kita yang very the lady, make up, accessories,kasut, rambut... tak akan lari... kecuali KC (Pengkid kat sekolah aku dulu, sampai lah ni tak insap) heheh...

Aku suka kanak2 perempuan sbb aku senang nak faham diorg... tunjuk je make up diaorg akan teruja... mcm tu la si Aisyah... Zamani kata aku manjakan dia... well dia perempuan la... takkan nak ajar anak perempuan berlawan, bertumbuk, main ultraman? Tu naufal nazmi bole la di galakkan...

As for aliya dia kecik lagi... lagipun dia ada kakak... wahhh tak sabarkan nak dirg besar che ta... mummy ada kawan tuk bergosip...dan abak terloponglah bila itu berlaku...macam ayah aku la... kalau aku, pidah dan didi dah berkumpul dengan ibu, dia mmg mati kutu la... nak join pun tak faham cerita org perempuan ni...tapi tak jugak eh... Zamani dengan adik2 dia rasanya rapat dengan mak dia jugak kot... oh not sure, but Zamani mmg rapat dengan mak... i dont know yang lain macammana...



Dah tersasar lak aku... time main bowling... semua sibuk pakai kasut dan pilih bola... Zamani dengan kejamnya campak hanset dia bagi Aliya main... tapi budak ni maintain jerit... aku pun gelabah!

Memula dia ehek ehek je... lelama dia jerit tak hengat... aku lak bz dengan aisyah sbb dia nak duduk... so kasi dia duduk dulu... bila ku toleh ini berlaku...


Anyone help me plsssss.... mak long bertindak kejam...sempat ambik gambar sebelum betulkan... ampunnn che ta

The Half Blood Princess
-With me,You'll Never Walk Alone-

4 comments:

Hasra_Razali said...

Comei itu topi...ahaks!!
Kekadang gelagat budak ni yg buat kita ketawa, walaupn penat atau stress cmner skali pn...;-)

Deqna said...

wah sejak2 ni byk gambar baby jer kat dalam blog nie....tak dinafikan lagi..hehehe

iKHMAR said...

Hahahaha!!!!!!
Kasihannnnnnn Aliyaaaaa~

Che Ta said...

hihi awal2 lagi dah kena buli dgn maklong!!
mmg beh ada baby girl, we all can komplot utk menggulingkan mrAna haha!!