Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Monday, June 8, 2009

Geram!

tetiba aku jadi marah... bengang sangat bila org buat dia macam tu... come on la... dia manusia... bukan binatang! Nak marah2 nak tengking2 nak herdik2...

Jangan jadi lelaki la macam tu... ko boleh gi mampus kalau nak menyusahkan org... ingat Tuhan akan balas setiap perbuatan kau nanti... parasit! dah maki org sebakul lagi buat muka tak malu meminta? Eh apa ni?! Aku rasa nak tumbuk je muke dia ok... ok ko besar... paling tak kalau aku dapat ludah dah cukup baik...

Aku emo di sini sbb aku sendiri tak sanggup tengok dia sedih macam ni... dan dia keseorangan... layanan macam syial! sekali lagi ko tak layak dpt title lelaki... dan ko patut dapat title jantan je... tapi di sebabkan nama atuk aku jantankan, dan dia seorg mulia... ko lagi bawah la dr tu!

Move on and let him die! Aku sumpah hidup dia tak akan selamat dunia akhirat... ok! tak yah komen tis entry... aku cuma nak bagi tahu aku marah!!!!



The Half Blood Princess
-With me,You'll Never Walk Alone-