Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Monday, June 8, 2009

So touching!

Sila tahu anak perempuan aku ada diary... wahhhh... terkezut mak long... me and Zamani cube2 baca tengok... tapi tak sempat dia nampak... tapi aku sempat snap few thing...


Meh terjah dlmnya.... wahhh mak long sangat jahat membuka diary Amirah...

Cutekan??? gamba ni waktu dia darjah satu... sebelum membesarkan badan dia... ahak! pandai ko ambik gamba yang cute2 eh....
Yang tak tahan... sumber inspirasi dia... wahhhhh!


This is not Nabil raja lawak yah.... JAY!!! sila vangga! Bagus tul dia jadi role model pada anak2 buah dia... so sweetkan... agree la kenapa Jay di nobatkan best uncle... kalau aku anak buah dia pun aku sayang dia jugak... best giloz... and mungkin kejayaan din menjadi sumber inspirasi budak2 ni... mana tahu ikut jejak dia...
Jay mengejar cita2 nak sambung study kat oversea bila kecik2 dia tengok cerita cinta antara benua... ahak! lawak la bila dengar pengakuan Jay time aku tanya dia... but bagus la... benda2 ni menaikkan semangat... maklumlah time cerita tu, aku rasa aku kcik lagi, zaman sekolah... time tu jay dlm 10 ke 11 tahun macam tu... kenalah tengok, kalau mak kitaorg giler tengok cerita tu... time tu cerita tu paling hebat la di mata diorg... waahhhh belajar oversea... sekarang??? cerita melayu dah mengarut... bukan takat belajar obersea... buat maksiat pun dah kira ok dah di mata masyarakat, kan????
So sila touching2 yer JAY....

Anyway ... we really miss you bro... 29 jun ni!!!! kan ku nanti kepulangan mu! uhuhuhu!!!!


The Half Blood Princess
-With me,You'll Never Walk Alone-

5 comments:

Hasra_Razali said...

Hujung minggu ni ada agenda kah? apa citer ngn perjumpaan all the bloggers? masih ada harapan kah?

Suki Cida said...

hasra
alamak! weekend ni kat umah MIL la... but boleh je kot... tak tido kat kedai tukan? ahak!

Suraya said...

suka ko bully amirah kan! heip, diary tu privacy weh!! hahaha

jay said...

wah gamba berabad masa kt london dia letak..hahaha..time tu masih kurung kering lagi (skrg pun kurus gak)....hahaha....

Suki Cida said...

superstar
hahahah letak barang merata... aku dengan zamani apa lagi sekodeng ar!

jay
hahahah statement tak nak kalah namanya tu! hahahah