Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, June 16, 2009

Jom Bowling

Lepas magrib, we all terus ke Ole-ole seksyen 18 tuk main bowling... padan muke En Zamani sbb tak bawak bola dia... dah elok2 bola tu dlm kereta, dia letak kat umah... berat katanya... macam la kau pikul bola tu,kan?kan? kan?

Kat sini tak ramai sangat org... biasanya kalau hujung minggukan ramai org... tapi sini clean and clear...

Tak ramai sangatkan?
Sementara menungu, kita layan cik Aisyah posing dulu eh....


Ada dua je... ahak! cerita macam banyak bebenor iyo? layannnnnn

Fifi and Aliya... erm gambar fifi kena letak banyak2 la pulak dahhhh.... ada org suke tengok... yer tak miss you know who??? *wink wink* wei kena bayar ni... ehem ehem...

Acu dengan Aliya sama je muncung eh... dua2 dok perhatikan Aisyah.... kih kih kih....

Mereka yang brsedia tuk berjuang... chewah... aku? biasalah sblm memalukan diri sendiri baik jangan main... berat sangat la... tak larat mak cik nak baling... tapi kalau Zamani cari pasal, cube la... hehehehehe.... boleh je... kah kah kah! Berat pun jadi ringan nonnnnnnnn!


Tu je la skill terbaik suami hambo... ada je aksi nak buatkan?

Mak belikan aisyah buku... so aisyah apa lagi, tekun membaca buku... memula si aisyah jadi pengawas jugak la, terjerit2 la jugak mummy, abak, dengan pak cik-pak cik dia... yerla org tengah ayun bole dia kat belakang... takut la terkena dia... bahaya ooooo...so bila dia dpt buku dia tekun membaca...


Si kecik ni pulak dah kenal org... so terpaksalah bergilir2 jaga dia... yang tak main aku... konon nak jaga la... sekali dia kenal daaaa... kena bawak dia jauh2 dr mummy dia. Kalau nampak dia mula nangis... so this time acu tolong jaga... caya la acu! heheheh

Lepas layan Aliya... layan lak si kakak membaca...

Encik Zamani anda di bawah sekali? apa sudah jadi? alasan tak sedap sbb tak bawak bola sendiri... cis! Bikin malu daaaa.... dan dan la pulak salahkan bola.... kui kui kui.. tak pa... isteri mu memahami....

Lepas je main bowling, abak ajak minum... kat situ tak ambik gambar lak... heheh penyakit malu aku dah mule menyerang... yang sempat aku ambik, gamba si aisyah je....

Muakssssss... aisyah malam tu tetiba buat aksi-aksi lawak lak... naik semput aku dok gelakkan telatah dia... siap buat show nanyian lagi malam tu... bila aku nak ambik gambar dia je, dia mula malu... ahak!

Tetiba je aku tak tahu nak buat ending... tak yah la buat... heheheh adios!

The Half Blood Princess
-With me,You'll Never Walk Alone-

4 comments:

xaty_D said...

tp..org rse x puas la mlm tu..sbb mse memula main,rse mcm x best..down je..nk baling pon rse mcm bosan..tp bile da nk abis game kedua,br lah tetibe dpt semangat nk main..tu yg leh wat spare n strike..huhu

Che Ta said...

spt biasa Ratu Longkang mempertahankan kedudukan dalam carta tercorot haha
diikuti rapat oleh MrAna hehe

HasraRazali said...

Ermm....syiok gak kan lawan bowling reramai nih...

Errr...."org tu" pemalu sgt ke org nya, cida?? :-))pemalu2 ni teman suka ni!! hahahaha....:-))

Cida Zamani said...

xaty_d
awat tak semangat? hehehe parah sakit ni... lalalalala

che Ta
jugak en zamani yang mengikuti adik dia... heheheh

Hasra
motip pertanyaan? ahak! ko kena berkenalan dengan org pemalu... yang tak pmalu ni senag sikit... ahak! tak la riso bila dia jauh...