Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Monday, June 22, 2009

Rayyan dan elmo....

Boleh tak si Rayyan tak mo aku... melalak2 dia tak nak aku dukung...apakah???? sesuatu tau dia ni... babab nak rayyan??!!!! Aku bukak vedio ni tuk dia... diam tak hengat! jom tengok sesama...




Dan ini yang berlaku.....

Uh apa tu...


Nak nak! Sila beli yer mama!
Pak long... mak long pun nak jugak... hehehehehe....

The Half Blood Princess
-With me,You'll Never Walk Alone-

4 comments:

Hasra_Razali said...

Bukan takat Rayyan ajer...aku tgk pn, aku terdiam..hehe..comey!

Farah said...

amboi kena rasuah terus diam yer...makin semangat rayyan ek..

Superstar said...

sah sah ko dpt anak lelaki. kalau dpt anak girl, dah tentu rayyan akan melekat dgn kau. hhehehehee

Suki Cida said...

Hasra
cutekan?

Farah
Dia mmg gitu...hahahah dia ikut mak dia la farah... pidah kan semangat..hahahaha

Superstar
ahak! yer ke? Tak pa perempuan ke lelaki ke, ku terima... heheheh